Оқушылардың өзіндік жұмысын  ұйымдастыру

Оқушылардың өзіндік жұмысын  ұйымдастыру

 

« Білім негізі бастауышта» деген қанатты сөздің мәніне  үңілетін болсақ ,онда

Нағыз шындық жатыр .Оларды қарапайым оқу іс -әрекеттерін өздігінен орындап ,жаттықтырудан бастап ,біртіндеп ізденіс жұмыстарына тарту, мұғалімнен үлкен  шеберлікті талап етеді.Бастауыш сыныптарда мұғалім өз беттерінше орындауға тапсырмалрды өте аз , соның салдарынан оқушылар  өз беттерінше орындайтын жұмыстарға төселмейді . Сабақтан тыс кездерде , оқушылар өз беттерінше орындауға тапсырмалар беріп отыру керек . Өзіндік жұмысты мұғалімнің дұрыс  басқара білуі , оқушылардың жеке әрекетінің дәрежесі артып  отыруы  осы  жұмысты  ұйымдастырудың негізгі  белгілері болып табылады .Оқушылардың  өзіндік жұмысын  ұйымдастырудың негізгі шарттары мыналар  мұғалімнің нақты  тапсырмалар беруі , жұмысты орындаудың және аяқтаудың  уақытын белгілеуі , мұғалімнің басқаруымен  оқушылардың дербестігінің  өзара байланысы ,олардың жұмысты өз еркімен және  қолдауымен жасауы. Оқушылардың  танымдық белсенділігін дамытуға  еркін әңгімелер , шығармалар жазудың  пайдасы зор. Мен үлгерімі орташа оқушылармен жұмыстанамын . Оқушы  өзіне сенімділікпен қарауды  үйрете келе жұмыстана  білуге өзіндік жұмыстардың  мынандай түрлерін  қолданудың пайдасы мол .

Оқушылардың алған білімдерінің саналылығымен  мен беріктігін қамтамасыз ету .

Оқушылардың таным  ақыл-ой .

Оқушылардың оқуға ынтасын арттырып , үлгермеушілікті болдырмау.

Оқушылардың әр істеген  жұмыстарға сұрақ қойып ,оған тиянақты жауап алып ,дағдыландырамын  Сабақтан тыс  кездерде  оқушыларға өз беттерінше орындауға тапсырмалар беріп отыру керек .Мұндай тапсырмалар қызығушылықты және ізденісті талап ететіндей болса ,оқушылар шығармашылық жұмыстарға үйренеді

Бастауыш сынып мұғалімі.

Кенжегалиева Мейрамгүл Азербайқызы.