Музыка және бейнелеу өнері

Сабақ жоспары

6 сынып

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:                                          Мектеп: Қабанбай

                                 

Күні:                                                                                          Мұғалімнің аты-жөні: Заханова Б.А

 

                                                                                                   Қатысқандар саны:

                                                                                                   Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Музыка және бейнелеу өнері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.1; 6.1.2.3
Сабақ мақсаттары Оқушылар:

—          Көркем бейне жасау барысында музыка мен басқа өнер түрлерінің мәнерлілік тәсілдерін салыстыру;

—          Тыңдалған  музыкалық шығармалардың талдау;

Әнді көркемдік бейне мен әуеннің сипатын жеткізе отырып орындау.

Бағалау критерийлері Егер оқушылар:

—          Музыка мен басқа өнердің байланысын талдай алса;

—          Әуенді картинамен сәйкестендіре алса;

—          Әннің екпіні мен ырғағын сақтай отырып орындай алса, онда олар оқу мақсатына жеткен.

 

Тілдік мақсаттар Оқушылар:

Музыканы талдау білулері, тыңдалған музыкалық шығарма туралы пікірін айта білулері керек.

 

Құндылықтарды дарыту

Пәнаралық байланыстар

Классикалық музыканы тыңдауға қызықтыруға дағдыландыру;

Жалпыға мәлім мәдениет құндылықтарын құрметтеуге тәрбиелеу мен эстетикалық талғамды қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар Бейнелеу өнері, әдебиет
Бастапқы білім Алдыңғы тарауларды өткенде игерген білім
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
 
Сабақтың басы Сабаққа сай әдісімен топтарға бөлу.

1.        Сыныпты талқылау. Тақырыпқа шақыру:

 

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кесте қағаздар және іртүрлі заттар.
Сабақтың ортасы 2 тапсырма

Тыңдау және талдау.

-туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлеті мен байланысын анықтау.

 

               3 тапсырма

Тыңдау және талдау

— көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінің көркемдеуші құралдарын салыстыру.

 

                       4 тапсырма

Әнді үйрену

 

«Дедімай- ау»

 

Интонациямен жұмыс,

Әуенмен жүмыс,

Ырғақпен жүмыс.

 

 

Топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

Магнитофон, флешка

Сабақтың соңы 5. Рефлексия: «Табыс баспалдағы»

Сабақтағы өз әрекетіңнің рефлексиясын жаса.

Табыс баспалдағындағы өз орныңды анықта.

Табыс баспалдағы суретінің парақтары
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталуы
Тыңдалған  музыкаға сүйемелдеу жасау барысында мұғалім кейбір оқушыларға көмек ретінде ырғақ үлгілерін ұсына алады. Бақылау;

Бағалау өлшеидерімен дескрипторлар бойынша;

Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды.

 

Десаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлексия Бұл бөлім сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?     Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезендері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

   
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?