Ұлттық тағамдар. Мәтін.

Күні:20.04.17 ж

Сынып: 1 в

Қатысқандар саны:                      Мырзаева Г

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы Ұлттық тағамдар. Мәтін.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.2.1. Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім(не) туралы айтылғанын анықтау

1.3.7.1.Мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем,мәтінді тексеру және

Қателерін түзету.

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері  Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік

Ойлау дағдыларының деңгейлері.

Осыған дейінгі меңгерген білім

Түйе

Білу түсіну және қолдану

 

Буын.Тасымал

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

 

 

7 мин

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Көзді салып қараңыз,

Былай қанат қағамыз

Зейінді шоғырландыру сұрақтары:

-Буын деп нені түсінесің?

-Қазақ тілінде неше әріп бар?

-Балмұздақ сөзін буынға бөл

әр жауапқа 1 балл

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

15 минут

 

 

1-жаттығу

Мәтінді түсініп оқы. Шұбат.

2-жаттығу

Жаңылтпашты жатқа жаз.

3-жаттығу

Ребусты шеш.

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Тереңдет ойыңды,

Тiк ұста бойыңды.

Құстарға ұсайық,

Қалықтап ұшайық.

Шық алға оң қанат,

Шық алға сол қанат,

Шаршаған кездерде

Қонайық жорғалап.

Сергіту сәтіне арналған жинақ
 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

5 мин

4-жаттығу

Сурет бойынша әңгіме құрастыр.

 

Критерий:

-Сөздерді дұрыс айту,жазу

-Буынға бөліп жазады

-Күнделікті өмірде қолдану.Сөйлем құрау.

 

Дескриптор:

-Сөздерді дұрыс оқиды,жазады.

1 балл

-Буынға бөледі дыбыстық талдау жасайды.

2 балл

-Түсінік бере отырып,өмірде қолдана алады.Сөйлем құрай алады.

3 балл

Тапсырманың саны: 4

 

Сөздік диктант:

Критерий:

-Сөздерді қатесіз жазады

-Дәптер ережесін сақтап каллиграфияға сай жазады.

Шұжық,шұбат,бота,түйе,қымыз,ірімшік.

Шығармашылық жұмыс:

Перфокартамен жұмыс

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

Бір-бірін тексеру

 

 

 

 

 

Бал қойып отыру

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия «Бағдаршам» әдісі бойынша кері байланыс жасау

  1. Не қызық болды?
  2. .Нені үйрендік?
  3. Не қиын болды?
Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?  

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.