Ұлттық тағамдар. Мәтін.
Күні:20.04.17 ж
Сынып: 1 в |
Қатысқандар саны: Мырзаева Г
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы | Ұлттық тағамдар. Мәтін. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.1. Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім(не) туралы айтылғанын анықтау
1.3.7.1.Мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем,мәтінді тексеру және Қателерін түзету. |
||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | ||
Тілдік құзыреттілік
Ойлау дағдыларының деңгейлері. Осыған дейінгі меңгерген білім |
Түйе
Білу түсіну және қолдану
Буын.Тасымал |
||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут
7 мин |
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз Зейінді шоғырландыру сұрақтары: -Буын деп нені түсінесің? -Қазақ тілінде неше әріп бар? -Балмұздақ сөзін буынға бөл әр жауапқа 1 балл |
Шаттық шебері
|
|
Сабақтың ортасы
15 минут
|
1-жаттығу
Мәтінді түсініп оқы. Шұбат. 2-жаттығу Жаңылтпашты жатқа жаз. 3-жаттығу Ребусты шеш. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті
1 минут |
Тереңдет ойыңды,
Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ | |
7 мин
5 мин
5 мин |
4-жаттығу
Сурет бойынша әңгіме құрастыр.
Критерий: -Сөздерді дұрыс айту,жазу -Буынға бөліп жазады -Күнделікті өмірде қолдану.Сөйлем құрау.
Дескриптор: -Сөздерді дұрыс оқиды,жазады. 1 балл -Буынға бөледі дыбыстық талдау жасайды. 2 балл -Түсінік бере отырып,өмірде қолдана алады.Сөйлем құрай алады. 3 балл Тапсырманың саны: 4
Сөздік диктант: Критерий: -Сөздерді қатесіз жазады -Дәптер ережесін сақтап каллиграфияға сай жазады. Шұжық,шұбат,бота,түйе,қымыз,ірімшік. Шығармашылық жұмыс: Перфокартамен жұмыс
|
Оқулық, дәптерлер.
Дәптермен жұмыс Бір-бірін тексеру
Бал қойып отыру |
|
Сабақтың соңы
2 минут
|
Рефлексия «Бағдаршам» әдісі бойынша кері байланыс жасау
|
Смайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|