Рационал көрсеткішті дәреже

Тексерілді:               ДОІЖО

 

Сабақ   Рационал көрсеткішті дәреже Мектеп:  А.Иманов атындағы жалпы орта мектебі  
Күні:  6.11.2017 ж. Мұғалімнің есімі: Таджиев Наурызбек Айтхалиевич  
Сынып:  11 «А»

 

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:  
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Рационал көрсеткішті дәреженің анықтамаларын есептерді шығаруда пайдаланады.  
Сабақ  мақсаттары Барлық оқушылар:  
Рационал көрсеткішті дәрежеге байланысты есептерді шығарады.  
Оқушылардың басым бөлігі:  
Рационал көрсеткішті дәреже есептерін шығарудың түрлі тәсілдерін қолданады.  
Кейбір оқушылар:  
Рационал көрсеткішті дәреже есептерін шығарудың тиімді тәсілін таңдайды.  
Тілдік мақсат: Оқушылар:

Рационал көрсеткішті дәреже тақырыбын талқылайды. Есептерді шығару алгоритмін айтады.

 
Негізгі сөздер мен тіркестер:  
 Рационал, иррационал, дифференциал, интеграл, функция, дәреже, түбір.  
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:  
Рационал көрсеткішті дәреже дегеніміз ……….

 

 
Рационал көрсеткішті дәреженің қасиеттері олар: ……..

 

 
Дәрежелік функция дегеніміз ……………….  
Алдыңғы оқу n-ші дәрежелі түбір.

n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттері.

 
Жоспар  
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар  
Басталуы 7 минут.

2 минут.

3 минут.

 

2 минут.

 

 

 

«Санау» әдісі арқылы топқа бөлу.

Үй жұмысын тексеру-« Дұрыс па, бұрыс па» әдісі.      

Өткен тақырыпты қайталау-«Миға  шабуыл»  әдісі. (Жк.ж.)  (сұрақтар қою)

Дәреже дегеніміз не?

Түбір дегеніміз не?

n-ші дәрежелі түбір дегеніміз не?

n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін ата.

 

Ламинатталған парақ,

Карточкалар.

 

 
Ортасы  28 минут

 

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

8 минут

 

 

 

 

Жаңа материалды игеру-«Тұжырымдамалық карта» әдісі. (Т.ж.)

Оң а санының m/n (мұндағы m/n – қысқартылмайтын бөлшек) рационал көрсеткішті дәрежесі деп а санының m дәрежесінен алынған n-ші дәрежелі түбірдің мәнін айтады.

Рационал көрсеткішті дәреженің қасиеттері:

am/n *ap/q=am/n+p/q

am/n :ap/q=am/n-p/q

(am/n)p/q=a(m p) /(n q)

(a*b)m/n=am/n*bm/n

(a/b)m/n=am/n/bm/n

 

Есептер шығару (Жк.ж)

С. — №94 -№96

Ә.Т. — №90 есеп

Ә.Ж. — №105 есеп

 

Практикалық тапсырма- «Әткеншек» әдісі. (Т.ж.)

 

 

 

Постер,

үлестірме материалдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Аяқталуы   

5 минут

Сабақты қорытындылау-«Үш сөйлем» әдісі. (Ж.ж.)    
   
Саралау Бағалау Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Есептер шығару

С. — №94-№96 есептер

Ә.Т. — №90 есеп

Ә.Ж. — №105 есеп

 

 

 

 

 

 

·      «Рефлексиялық нысана» әдісі ·      Білім мен ынтымақтастық
Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 

 

 

Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты болды?

 

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?