«Жемістер»

Ұйымдастырылған оқу қызыметінің технологиялық картасы

Күні, айы, жылы: 13.09.2018ж.

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Сурет салу

Тақырыбы: «Жемістер»

Мақсаты:

Білімділік:Бақша өнімдері туралы білімдерін бекіту. Жемістерге тән сипаттарды сақтай отырып, сурет салуға баулу.

Дамытушылық: Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту,

Тәрбиелік:Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Қызмет кезеңдері Тәрбиешінің қызметі Балалардың қызметі
Мотивациялық қозғаушы «Дүкен» ойыны: балалар кезекпен келіп, тәрбиешінің сұраған жемістерін сатып алады. Тәрбиеші: «Дина, сары жеміс сатып әкел», «Арман, қызыл және домалақ жеміс сатып ал» деген тәрізді тапсырмалар береді., балалар ол жемістердің аттарын айтады т.с.с. Дина үстелдің қасына барып, сары жемісті /банан немесе алмұрттың т.б/ атайды.
Ұйымдастырушы ізденуші Педагог тақтаға көкөністер мен жемістердің суретін іліеді.

 

Жұмбақ жасырады:

Бақшада өседі,

Көп өнім береді.

 

Аспай піскен,

Қайнамай түскен.

 

Суретпен жұмыс жүргізу:

—         Ненің суретін көріп тұрсыңдар?

Айырмашылығы не?  Түсі қандай?  Пішіні қандай?

—         Балалар, біз күнделікті өмірде, балабқшада жемістерді жиі қолданамыз, себебі оның дәрумені өте көп, денсаулығымызға пайдасы өте зор.

 

Сергіту сәті.

Жемістер пісті,

Бәрі жерге түсті.

Жапырақтар да түсіп жатыр,

Бәрі бір-бірін қуып,

Ұшып жер жетті.

Біз оларды теріп алдық.

Балалар қалаулары бойынша дөңгелек немесе сопақша пішінінен жемістердің суретін салады.

— Қағаз бетіне дөңгелек пішінді бастырып, қарындашпен домалақ сызып аламыз, таяқшаға бекітілген губкамен дөңгелектің ішін басып-басып қызыл сары түспен бояймыз. Лимонды, алмұртты жасау үшін сопақша пішін саламыз.

Балалар толық жауап беріп үйренеді.

 

—         Көкөніс.

 

—         Жеміс.

 

—         Алма тәтті.

 

 

 

Оның түсі қызыл сары. Пішіні дөңгелек болады. Бананның пішіні сопақша болады, түсі сары т.с.с.

 

 

Өлең мазмұнын қимылмен көрсетіп, тәрбиешімен бірге қайталайды.

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті коррекциялаушы Педагог сұрақ-жауап арқылы балалардың білімін қорытып, балалардың білімін қорытып, жұмыстарына талдау жасайды, мақтап-мадақтайды. Толық жауап береді.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:  қылқаламның тек ұшын ғана тигізіп, тік бағытта ұстауды.

Нені игереді:  жоғарыдан төмен қарай сызу, нүктелерді қосуды;

Нені меңгереді:  дөңгелек  және сопақша бейнелер жасай білуді, сурет салуда көңіл күйін бейнелей білуді.