Ақпаратты іздеу, жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар.

Күні: 07.12.16 ж Пәні:

Информатика

Мұғалім аты-жөні:

 

5 сынып .  
Сабақтың тақырыбы Ақпаратты іздеу, жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар.
Жалпы мақсаты Оқушыларға ақпаратты іздеу,  жазу,  жалпы жұмыс жасай білу, ақпаратты тасымалдаушылар туралы түсінік беру.
Оқу нәтижелері Оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыру. АКТ-мен жұмыс істеу барысында оқушылардың компьютермен жұмыс істей білулері. Ақпаратты тасымалдай білуі.
Түйінді идеялар Ақпараттарды іздей  алуы;

Ақпараттарды жаза білуі;

Ақпараттарды оқи алуы;

Ақпараттарды тасымалдай білуі;

Жаттығулар Ой қозғау

Постермен жұмыс,  ойлану, жұптасу,  бөлісу, өзіңді бағала, қарлы кесек сұрақ-жауап, бос орынды толтыр, миға шабуыл

Қолданылатын әдіс-тәсілдер 1.СТО

2.Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Диалог

3.АКТ

4.Жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру

5.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

6.талантты және дарынды балаларды оқыту

7.Оқуды бағалау

Ресурстар

(дерек көздері)

Информатика оқулығы, Интернет, Әдістемелік журналдар
Сабақтың барысы Мұғалім жазбасы:

І кезең.Ұйымдастыру

·         Оқушыларды стикер арқылы үш топқа бөліп, бөлінген топттағы оқушы оң жағындағы оқушымен жұптасады.  Стикерлерге жазылған мақтау сөздерін бір оқушыға бағытап айта отырып ынтымақтастыру атмосферасын құру.

 

 

2 мин

  Желтоқсан  сөзін тақтаға жазып Миға шабуыл әдісі қолдану арқылы оқушыларды сыни тұрғыда ой тастау Оқушылар қойылған сұраққа жауап беру кезінде сыни тұрғыдан ойланады. 3 мин
Білу «Бос орынды  толтыр»  тест арқылы үй тапсырмасын пысықтау. Берілген тест сұрақтарына оқушылар жауап беру арқылы балл жинайды. Критерий бойынша бағалау (0-5 балл аралығында есептеледі.)

Топ басшылары өз топ мүшелерін бағалап отырады.

3 минут
Түсіну Өзіңді бағала

Үй тапсырмасын қорытындылау

Тақтада берілген тест сұрақтарының жауабын жауап парағымен сәйкестендіріп тексереді (0-5 балл аралығында есептеледі.)

 

3 минут
Қолдану ІІ кезең. Жаңа тақырыпты түсіндіру

а) топтық, жұптық, жеке жұмыс: әр топқа оқулықтан мәтін бөліп беріледі. Әр оқушы тапсырманы жеке өзі оқып шығады, оң жанындағы жұппен сұхбатасып, нәтижесінде топпен бірігіп сол мәтінен түсінгенін түсініктерін компьютер, постер, оқулықтың маркерлер, стикерлердің көмегіне сүйене отырып постерге түсіріп не болмаса компьютерде орындап, ортаға шығып өз жұмыстарын қорғап шығады. Бұл тапсырма бойынша оқушылар арасындағы көшбасшылықты анықтаймын.

Оқушылар диалогқа түседі. Әр оқушы тапсырманы жеке өзі оқып шығады, оң жанындағы жұппен сұхбатасып, нәтижесінде топпен бірігіп сол мәтінен түсінгенін түсініктерін компьютер, постер, оқулықтың маркерлер, стикерлердің көмегіне сүйене отырып постерге түсіріп не болмаса компьютерде орындап, ортаға шығып әр топ оқушылары  өз жұмыстарын қорғап шығады. Постермен жұмыс жасайды.  

 

(0-5 балл аралығында есептеледі.)

 

 

Екі жұлдыз бір тілек айту арқылы бағаланады.

 

 

 

 

11 минут
Талдау «Деңгейлік тапсырмалар»жаңа тақырыпты түсіндіріп, жас ерекшеліктеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін. Бұл тапсырма бойынша оқушылардың АКТ-ны меңгерулерін байқаймын. Оқушылар компьютерде отырып орындайды. Берілген уақыт ішінде деңгейлеріне қарай үш тапсырманың біреуін, екеуін немесе толығымен орындайды.Оқыту үшін бағалау модулі бойынша оқушы өзін-өзі бағалайды. Тапсырма толық орындалған жағдайда  3 балл қойылады. (1-3) балл аралығында

Бір тапсырма 1 балмен есептеледі.Смайлик тарқату арқылы бағалаймын.

15 минут

 

 

 

Жинақтау Сергіту сәті

а) Сұрақ-жауап

«Қарлы кесек ойыны» әдісімен сыныппен жұмыс жасау

Оқушылар өз орындарында қалып  бір біріне «Қарлы кесек» ойынының ережесін сақтай отырып бір біріне сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты пысықтайды білімдерін бекітеді.  Басбармақ көрсету арқылы ынталандырамын. Бұл кезең (0-5 балл) аралығында бағаланады. 5 минут

 

 

Бағалау Критерилары бойынша бағаланады. Кері байланыс береді Ынталандыру белгілері арқылы топбасшысының бағалау парағына өз топтарын бағалау арқылы бағаланады.  

3 минут

Үйге тапсырма Ақпаратты іздеу, жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар туралы оқып келу.

Бақылау сұрақтары мен тапсырмаларға дайындалып, өзіңді тексер тестіне орындап келу