Алғаш рет оқуға келген күнім.

САБАҚ:  Алғаш рет оқуға келген күнім.

 

Мектеп: Ғ. Мұратбаев атындағы ж.о. мектеп  
Күні:07.09.2017. Оқытушының аты-жөні: Козбанова М.

 

 
СЫНЫП 2В Қатысушылар саны: Қатыспағандар:  
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның  жауабын шығармадан  таба білу.

2.1.3.1 шығарманың  тақырыбы мен үзіндісіне

(бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын

болжау .

 
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:

 

•       мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қоя біледі

 
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 

•       нақтылау сұрақтарын қойып және оның  жауабын шығармадан  таба біледі.

 
Кейбір оқушылар орындай алады:

шығарманың  тақырыбы мен үзіндісіне

(бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын

болжай алады.

 
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:

Сұрақтарға нақты жауап береді.

Оқиғаның бастапқы бөліміне сүйене отырып , оқиғаны болжай алады.

 

 
түйінді сөздер мен сөз  тіркестері:

ғалым, ақын,т.б

 
Сыныптағы диалог (жазылым үшін) сай келеді:

 

 

 
Талқылауға арналған  сұрақтар:   

•  А. Байтұрсынов кім?

Ахметтің оқуға келген күнгі көңіл күйі қандай болды деп ойлайсыңдар?

 
Осыған дейінгі меңгерген білім Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын.  
Жоспар  
Жоспарланған кезең уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері  (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) бағалау Ресурстар  
Басы

 

  (Т) топқа бөлу 

Геометрия фигуралар арқылы топтарға бөліну.

(МК) Зейінді шоғырландыру сұрақтары.

Миға шабуыл.

 

Мақсаты Бүгінгі тақырыпты ашу.

 

 

 

 

 

 

 

Қ.б.

Қ.б.

 

Геометриялық

фигуралар

 

 

 

 

 

суреттер

 
Ортасы

 

7-14 мин (Ұ,МК)

Таныстырылым

Т « Көңілді шарлар »ойыны.

Мақсаты:Әр топқа шарға жазылған сөздер беріледі. Сөздерге қарап  қарап нақыл сөз құрастырады, мәнін түсіндіреді.

жұлдызша АКТ(бейне жазба)  
14-20 мин (МК)Оқулықпен жұмыс

 

 

Мақсаты:Берілген тапсырмаларды меңгерту.

қб оқулық  
20-22 мин Сергіту сәті.

Көңілді әуен ырғағымен ауада өз аттарын жазу.(ишара әдісі)

 

 

 

АКТ  
22-41 мин (Ұ,МК).

«Артығы қайсысы ?»тәсілі

 

Мақсаты:Суреттер қойып ,артығын табу.Сөйлемдерді топтастыру.

жұлдызша суреттер  
41-43 мин (Қ) Рефлексия:

Бағдаршам әдісі.

 

  Бағдаршам  
Аяқталуы

 

43-45 мин (МК,Ұ).топтар бір бірін бағалайды, мұғалім қорытындылайды. ишара    
Қосымша ақпарат  
Саралау – Көбірек қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Анағұрлым қабілетті

оқушыларға

жаттығуларды

күрделендіруді қалай орындайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

 

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс (тәрбие элементі).

 

 
Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы, арқылы іске асады.

 

Жетістік критерийлеріне сәйкес тапсырманы орындап мақсатқа жетуіне байланысты жетті немесе талпынды деп бағаланады Дүниетану, музыкамен (музыкалық сүйемелдеу), ғылыммен (материалдарды зерттеу)  пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 — 25 минуттан артық қолдануға болмайды. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.  
Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.  
   
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

 

2.