Химия. 11-сынып (Қоғамдық – гуманитарлық бағыты) Барлығы 34 сағат  (аптасына 1 сағат)

Химия. 11-сынып (Қоғамдық – гуманитарлық бағыты) Барлығы 34 сағат  (аптасына 1 сағат)

 

Сабақ тақырыбы   Сағат саны Мерзімі
1 Органикалық химия  — көміртек қосылыстарының химиясы. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту 1  
2 А.М. Бутлеровтің органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы,   оның негізгі қағидалары. Бутлеровтың органикалық қосылыстарың химиялық құрылысы теориясы,оның маңызын меңгереді, есептер мен реакцияларды орындау  арқылы  түсініктерін дамытады,ой өрісі  қалыптастыды 1  
3 Органикалық қосылыстардағы химиялық байланыс түрі, түзілу механизімі, электрондық табиғаты Тақырыптың негізгі  мағанасын зерттеу арқылы  түснік алады,  оны қолданып  тапсырмаларды орындауға пайдаланады

 

   
4 Органикалық реакциялардың жіктелуі мен номенклатурасы

Көрсетілім № 1

Зертханалық тәжірибе №1

Тақырыптың негізгі  мағанасын зерттеу арқылы  түснік алады,  оны қолданып  тапсырмаларды орындауға пайдаланады

 

1  
5 Бейорганикалық және органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс.

Сандық есептер шығару.

Зертханалық тәжірибе № 2

Тақырып туралы түсінеді, біледі, ойларын  жетілдіре отырып есептерді шығаруға пайдаланады 1  
6 Практикалық жұмысы №1 теорияны практикамен ұштастыра,  терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау. 1  
7 Бақылау жұмысы № 1 Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында сандық есептер шығарту, теорияны практикамен ұштастыра     өз  беттерінше    терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау. 1  
8-9 Алкандар. Циклоалкандар Көрсетілім № 2 Оқушылар Алкандардың физикалық, химиялық қасиеттері жайлы түснік алады,  оны қолданып тапсырмалар орындауға үйренеді, топ арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға пайдаланады 2  
10-11 Алкендер. Алкадиендер.

Көрсетілім № 2

Зертханалық тәжірибе №3

Тапсырмаларды орындау арқылы Алкендердің химиялық қасиеттері, алынуы.Марковников ережесі,тотығуы,полимерлену реакциясы,полиэтилен,қолданылуын меңгереді оны топпен жұмыс істеуге  пайдаланады 2  
12 Алкиндер

Көрсетілім № 2

Жаңа білім, химиялық тіл қалыптасады,тіл байлығыдамып, ойын еркін жеткізе алады

 

1  
13 Арендер Оқушылар  білімін жинақта тақырыпты меңгереді, тапсырмалар орындауға пайдаланады 1  
14 Көмірсутектердің табиғи көздері.  Табиғи газ, мұнай, тас көмір және олардың құрамы.

Зертханалық тәжірибе №4

Көмірсутектердің табиғи көздерінің шығу тегі,пайдалы қазбаларды өндіру  жолдарын түсінеді,  тапсырмалар орындау арқылы есептеу дағдысын және логикалық ойлауын дамытуға  үйренеді 1  
15 Көмірсутектердің табиғи көздерінің шығу тегі. Пайдалы қазбаларды өндіру, оларды өңдеу мен қолданудың экологиялық аспектілер. Қазастандағы мұнай, газ және көмір өнеркәсібінің дамуы.

Сандық есептер шығару

Тапсырмалар арқылы тақырыптарды меңгеруі жайлы түсініктер қалыптасады, есеп құрастырып шығара білуге  үйренеді, байқағыштыққа және жадында сақтай білуге дағдыланады 1  
16 Бақылау жұмысы №2 Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында сандық есептер шығарту, теорияны практикамен ұштастыра     өз  беттерінше    терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау 1  
17-18 Спирттер.Фенолдар

Көрсетілім № 3

Зертханалық тәжірибе № 5

Спирттердің жіктелуін, номеклатурасын ажырата білулеріне,  меңгерулеріне, өмірмен  ұштастыру, терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау.

Фенолдың   алынуын, физикалық, химиялық қасиеттерін және қолданылуын   өз  беттерінше ізденіп   қорытынды жасай   алуларына    ықпал  жасау,  , өмірмен  ұштастыра, терең және жүйелі білім алуларына   жағдай жасау

2  
19-20 Альдегидтер, карбон қышқылдар

Көрсетілім № 3

Альдегидтермен кетондардың  алынуын, физикалық, химиялық қасиеттерін және қолданылуын   түсіндіру,  меңгерту, өмірмен  ұштастыру, терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау

 

2  
21-22 Күрделі эфирлер. Майлар. Сабын және жуғыш заттар

Көрсетілім № 3 (3.5)

 

Жай және күрделі эфирлердің   алынуын, физикалық, химиялық қасиеттерін және қолданылуын, алған  білімдерін  өмірмен  ұштастыра,қолдана алуларына,  терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау. 2  
23 Көмірсулар. Глюкоза мен фруктоза. Рибоза мен дезоксирибоза. Көмірсуладың жіктелуін  және биологиялық маңызын   өз  беттерінше , өмірмен  ұштастыра, терең және жүйелі білім алуға  ықпал  жасау. 1  
24 Сахароза. Көмірсулардың биологиялық маңызы. Қазақстанда қант өндіру Дисахаридтер, Сахароза мен лактозаның   алынуын, физикалық, химиялық қасиеттерін және қолданылуына  пайымдайды, 1  
25 Крахмал мен целлюлоза. Целлюлоза триацетаты, тринитраты.

Сандық есептер шығару

Полисахаридтер,

крахмалдың, целлюлозаның  алынуын, физикалық, химиялық қасиеттерін және қолданылуына  өз  беттерінше   өмірмен  ұштастыра  мысал келтіруге, терең және жүйелі білім алуға  ықпал  жасау.

1  
26 Бақылау жұмысы № 3 Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында сандық есептер шығарту, теорияны практикамен ұштастыра     өз  беттерінше    терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау 1  
27 Практикалық жұмыс №2 Зертханада сабын алу тәжірибесін жасату, теорияны практикамен ұштастыру, реакция теңдеуін жаза алуға,теңестірулеріне  бағыттау  және өз беттерінше жұмыс  жасауға  ықпал  ету.    
28 Аминдер, Анилин Анилинннің алынуын, физикалық, химиялық қасиеттерін және қолданылуына дәлелді мысалдар келтіруге ,  өмірмен  ұштастыруға,

терең және жүйелі білім алуларына  ықпал  ету,

1  
29-30 Амин қышқылдары. Белоктар. Биотехнология және гендік инженерия туралы түсінік Көрсетілім №4 Зертханалық жұмыс № 7 Амин қышқылдарының алынуын, физикалық – химиялық қасиеттерін, қолданылуын  пайымдап  қорытынды  жасауға,өмірмен  ұштастыра, терең және жүйелі білім алуға  бағыттау. 2  
31 Азотты гетероциклді қосылыстар туралы түсінік. Нуклеин қышқылдары Азотты гетероциклді қосылыстар туралы түсінік берулеріне,  өмірмен  ұштастыра, терең және жүйелі білім алуға жағдай жасау 1  
32 Сандық есептер шығару Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында сандық есептер шығарту, теорияны практикамен ұштастыру,  терең және жүйелі білім алуға ықпал  жасау. 1  
33 Бақылау жұмысы №4 Өткен тақырыптарды қорытындылай отырып, оқушылардың білім  анықтау. 1  
34 Қорытынды бақылау. Тестілеу Өткен тақырыптарды қорытындылай отырып, оқушылардың білім  анықтау. 1