Дауыссыз дыбыстардың түрлері (Әдепті қыз)

Пәні: Қазақ  тілі

Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз дыбыстардың түрлері (Әдепті қыз)

Мектеп:  Абай

Мұғалімнің аты-жөні: Байзакова  Оразкул.

Күні:   05.10. 2018 ж

СЫНЫП:  2

 

Қатысқан оқушылар  саны:

 

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.2.3.1 — мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру.

2.4.1.3 — дауыссыз дыбыс түрлерін   ажырату және емлесін сақтап жазу.

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Дауыссыз  дыбыс  және  оның  түрлері  туралы  түсінік  алады.  Сөздерге  дыбыстық  талдау  жасауды  үйренеді.Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Дауыссыз  дыбыс  түрлерін   ажырата  алады.  Сөздерге  дыбыстық  талдау  жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Дауыссыз  дыбыстарды  жатқа  айта  алады.

Бағалау  критерийі Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысады.

Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады  және жауап береді.

Мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастырады.

Дауыссыз дыбыс түрлерін   ажыратады   және емлесін сақтап жаза  алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Алдыңғы  білім  Дыбыстардың  дауысты,  дауыссыз  болатынын  біледі.
Пәнаралық байланыс Музыка, көркем  жазу,  өзін-өзі  тану.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт  

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері, ресурстар
Басталуы

 

         Ұйымдастыру  кезеңі.

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын  тексеріп,  бақылау.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:     «Әнді  жалғастыр»  әдісі.

Топтастыру:

1 топ.     «Қатаң».

2 топ.    «Ұяң».

3 топ.   «Үнді».

(ТОП)       Өткен  сабақ  бойынша   дауыссыз  дыбыс    түрлерін  қайталау.

Экранда  көрсетілген  әр  әріпті  өз  топтары  жазу.

 

Дескриптор:       Өткен  сабақ  бойынша   дауыссыз  дыбыс    түрлерін  қайталайды.

Экранда  көрсетілген  әр  әріпті  өз  топтары  жазады.

 

Бағалау.

Дауыссыз  дыбыстарды  қазақ, орыс  тілінде  атау.

 

 

 

 

қима  қағаздар

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

геометриялық  фигуралар

 

Жаңа білім

 

 

 

 

 

 

 «Ой  ашар»: 

 (Ж). Сөздік  диктант: Берілген  сөздерді  жаз,  дыбыстық  талдау  жаса.

Ағайын,   бөлінгіш,  жапырақ,  достар,   оқулық,   қағаз,  т. б.

 

Дескриптор:  Сөздерді  жазады.  Әр  топ  өз  аттарына  лайық  дыбыстық  талдау  жасайды.

 

Бағалау.

 

Оқулықпен  жұмыс: «Жариялау» әдісі.

«Әдепті  қыз»  тақырыбын  түсініп  оқу.

Сұрақтарға  жауап  бер.

Маржанның  жіберген  қателігін  тап.

      

Дескриптор:   «Әдепті  қыз»  тақырыбын  түсініп  оқиды.

Сұрақтарға  жауап  береді.

Маржанның  жіберген  қателігін  табады.

 

Бағалау.

 

 

 

 

 

 

басбармақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жарайсыңдар,  шапалақ

Сергіту сәті Сергіту сәті «Көңілді  күн» Ұялы  телефон
 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс: «Таныс, ойлан, орында» әдісі.

 

6-жаттығу.

1.Өлеңді  көшіріп  жаз.

2.Аспанда  Күн  ыстық  сөзіне  дыбыстық  талдау  жаса.

 

7-жаттығу.

1. Торкөздерде  жасырынған   туыстық  атауларды  тауып  жаз. Қалаған  бір  сөзге  дыбыстық  талдау  жаса.

 

 

Дескриптор: Өлеңді  көшіріп  жазады.

Аспанда  Күн  ыстық  сөзіне  дыбыстық  талдау  жасайды.

Торкөздерде  жасырынған   туыстық  атауларды  тауып  жазады.    ,,,,Қалаған    бір  сөзге  дыбыстық  талдау  жасайды.

 

Бағалау.

 

 

 

 

Қазақ  тілі  оқулығы,

 

 

 

жұмыс  дәптері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жетондар

 

Шығармашылық  тапсырма

  (ТОП)   «Адасқан  сөздер»  ойыны.

 

Берілген  сөздердің  орнын  тауып, ретімен  орналастыр.

 

1.      Айжан  екінші  сыныпта  оқиды.

2.     Мен  кітап  оқығанды  ұнатамын.

3.     Балалар  түрлі  ойыншықтар  жасады.

 

Дескриптор: Қима  қағаздағы  берілген  сөздерді  ретімен  орналастырады.

 

Бағалау.

 

 

 

А-4 парағы,  қима қағаздар,  желім.

 

 

 

 

 

 

басбармақ

 

 

Аяқталуы

Сабақты бекіту

 

 

Сабақты  қорытындылау: «Сөйлемді  жалғастыр»  әдісі.

Дауысты  дыбыстар……(Жуан,  жіңішке  болып  бөлінеді)

Дауыссыз  дыбыстар……  (қатаң,   ұяң,  үнді  болып  бөлінеді)

Дауысты,  дауыссыз  дыбыстардан……   (буын  құралады)

Бағалау.

Үйге  тапсырма: 8-жаттығу  (45 бет)

Кері  байланыс: «Алма  түсі» әдісі.

 

 

 

 

жетондар,

шапалақ

 

 

 

 

стикер.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау:Оқушылар дың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері АКТ-мен байланысҚұндылықтардағы

байланыс

 
Қосымша көмек  қажет  ететін оқушыларға  бағыт,  сұрақ-жауап  арқылы  көмек  беруді  ұйымдастырамын.

 

Оқушыларды   талпындыру  мақсатында  қолдап, қалыптастырушы  бағамен  бағалаймын. Оқушыларды тәртіп, тазалықты сақтап, бір-бірін тыңдауға үйрену.  
 

Рефлексия

Бүгін оқушылар   не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

 

   
 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетінін   білдім.