[Р] дыбысымен әрпі ашық сабақ

Тақырып: [Р] дыбысымен әрпі

Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын қалыптастыру. Фонематикалық қабылдауын, зейінін, есте сақтау жалпы және артикуляциялық маторикасын дамыту. Сөздегі Р дыбысының орнын табу. Қол мен саусақ бұлшық ет қимылдарының ұсақ моторикасын дамыту.

Құралдар: айна, зонд, заттық картиналар, дыбыстар, дауыссыз дыбыс үлгісі.

Жүргізілетін жұмыстар:

  1. [Р] дыбысын жекелей қатты, жәй, ұзақ, қысқа дыбыстау

[Р]- [Р]- [Р]- [Р]- [Р]- [Р]- [Р]

  1. Дыбыстарды буында дыбыстау.

Жаттамақ

Мен  [Р] әріпімін

Ризамыз оқуға

Ретімен тоқуға

[Р]-ды айту қиын-ақ

Кейбіреулер қорқуда.

Қолымызға айнаны алыпөзіміз айтып көреміз.

[Р] әрпі сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі. [Р] әрпі барсөздерді айтамыз.  Радио, Домбыра, Жаңбыр. Көгершін

Ара-деген сөзге дыбыстық талдау талдау жасайық а-р-а деген сөзде 2 дауысты 1дауыссыз 3 әріп,3 дыбыс бар.

  1. Сергіту сәті.

Ракета зымырап

Ғарышқа оны ұшырам

Аспанға қарап ай кордім

Төмен қарап жер көодім

Оңға, солға бұрылып

Егеменді ел көрдім.

  1. Артикуляциялық жаттығу.

«Ат шауып келеді»-аузымыз ашық, тілімізбен таңдайымызды ат шапқандай етіп қағамыз.

«Сылақшы»- аузымыз ашық, тіліміздін ұшымен таңдайымызды ақырын сылаймыз.

  1. Саусақ жаттығуы.

«Жаңбыр жауды»- партаның бетін саусақтарымызбен жаңбырдың дауысын саламыз, жаңбыр жай жауды, жаңбыр қатты жауды.