Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы өмірі мен шығармашылығы

 

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Пәні:қазақ әдебиеті Сыныбы:10 «А»  
Тақырыбы:Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы өмірі мен шығармашылығы
Мақсаты: Мәшһүр Жүсіп Көпейұлының  өмір жолы туралы түсінік бере отырып, шығармашылығынан  мәлімет алуға,  шығармаларының тақырыбы мен идеясын ашуға, оқушылардың көркем оқу шеберлігін, ой-өрістерін дамытуға, поэзиялық шығармаларды талдауға орта құру.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар Оқушылардың көпшілігі Жекелеген оқушылар
Мәшһүр Жүсіп Көпейұлының өмірі мен шығармашылығымен танысады. Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы шығармаларын талдайды, өлеңдерін жатқа айтады. Шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады. Өз ойын еркін жеткізе алады.
Бастапқы білім: Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы кім? Шығармалары. Шығармаларының тәрбиелік мәні?

 

Кезең уақыты Оқытудың формалары, әдістері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар, көрнекіліктер
І. Ұйымдастыру Ұжымдық Сәлемдеседі, түгелдейді, оқу құралдарын тексереді. Сабаққа көңілін аудартады. Сыныпты топқа бөледі. Бағалау парақшасы таратады. Сәлемдеседі. Кезекші мәлімет береді. Топ болып құралады. Оқулық, бағалау парағы.
ІІ. Қызығушылықты ояту. «Серпілген сауал» стратегиясы. 1.М.Ж. Көпейұлының өскен ортасы жайлы қандай мағлұматтар білесің?
2.Жүсіптің «Мәшһүр» атануының  себебі не деп білесің?
3.М.Ж. Көпейұлының кітаптарын ата және олар қашан, қай баспада жарық көрді ?
4. М.Ж. Көпейұлының қазақ тарихындағы ұлы тұлғалармен байланысы жайлы не білесің?
5. Ақын өлеңдерінің негізгі тақырыптары қандай ?
6. Ақынның дастандарын ата.
7.Дастан деп қандай шығарманы айтамыз?
8.Саяси лирика дегеніміз не?
9. М.Ж. Көпейұлы қай жерде білім алды?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Слайд
ІІІ. «Мағынаны тану»

Блум таксономиясы

І топтық жұмыс.

І топ. Мұрагер тобы.

Ақынның әдеби мұрасы.

 

 

 

 

 

ІІ топ. Ізденушілер тобы.

«Гүлшат-Шеризат» дастаны.

 

 

ІІІ топ. Зерттеушілер тобы.

Ақынның халық ауыз әдебиетін жинап, зерттеуге қосқан үлесі.

 

 

І топ. Мұрагер тобы.

«Хал-ахуал», «Тірлікте көп жасағандықтан көрген тамашамыз», «Сарыарқаның кімдікі екендігі» шығармаларына тоқталады.

ІІ топ. Ізденушілер тобы.

«Гүлшат-Шеризат» дастанын сатылай кешенді талдайды.

ІІІ топ. Зерттеушілер тобы.

Ақынның зерттеулеріне тоқталады.

 

 

Оқулық. Қосымша әдебиеттер.
  Венн диаграммасы ІІ топтық жұмыс.

Абай мен Мәшһүр Жүсіп шығармаларының үндестігі

Венн диаграммасын толтырады. Плакаттар
  «Сергіту сәті» «Сарыарқа сыры» Мақсатова Әсел   Карта
  «Ой толғаныс» «Даланың данышпан ұлы –Мәшһүр Жүсіп» Оқушылар ой толғаныс жазады.  
  «Кезбе тілші» Сабаққа селқостық танытып отырған  оқушыны  кезбе тілші роліне тағайындау, әр топқа барып интервью жүргізіп, сұрақтар қойғызу, сол арқылы сабаққа қызығушылығы оянып, келесі сабақта белсенділік танытады. Оқушыны таңдап тілші ретінде әр топқа  тақырыпты талдау мақсатынада сұрақтар қойғызып, тақырыпты қалай меңгергендерін байқау.  
  Рефлексия «Екі жақты күнделік» стратегиясы.

Мәшһүр Жүсіп Көпейұлының туындыларындағы әсерлі тұстар. Менің пікірім
   
Оқушылар толтырады. «Екі жақты күнделік» толтыру

 

 

  Бағалау Критериалды бағалау.

 

                                               Бағалау парағы

 

Аты-жөні Үй тапсырмасы І топтық жұмыс ІІ топтық жұмыс Ой толғаныс

 

Екі жақты күнделік Жалпы ұпай Баға
1                
2                

 

 

Бір-бірін әділ бағалауды үйренеді. Бағалау парақшасы
  Үйге тапсырма беру Нарманбет Орманбетұлының өмірі мен шығармашылығына шолу жасау.   Оқулық.
Не сәтті өтті?  
Не сәтсіз өтті?  
Нені өзгертіп нені дамытар едің?