Ақпарат және оны өңдеу

Сабақ жоспары

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.2А бөлімі: Ақпарат және оны өңдеу

Мектеп: 26
Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Кишкеева З.А
Сынып: 5 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Біздің айналамыздағы ақпарат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.1.1 түрлі формаларда ақпаратты атап және ұсына алады.

 

Сабақ мақсаттары түрлі формаларда ақпаратты атап және ұсына алады.
Бағалау критерийлері Оқушылар біледі:

ақпараттың мысалын салыстыруды және ақпараттың компьютерде берілуді

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар жасай алады:

түрлі формаларда көрсетілген ақпаратқа мысал келтіру

Пәндік лексика және терминология

ақпарат, ақпаратты ұсыну формасы, мәтін, сан, дыбыс, графика, ақпарат өлшем бірліктері, бағдарламалық қамсыздандыру, растрлы графика.

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

Ақпарат дегеніміз бұл – …

Ақпарат берілу тәсіліне байланысты …

Дыбыс түрінде берілген ақпаратқа …жатады.

Графикалық түрде берілген ақпаратқа …жатады.

 

Бағдарламалық  қамсыздандырудегеніміз бұл –…

Құндылықтарды дарыту

 

 

Берілген сабаққа бағытталған ұлттық және білімді Интеграцияланғаннан құндылықтарды, адамгершілік құндылықтарды көрсетіңіз

Құндылықтарды дарыту … арқылы жүзеге асады (тақырыптың қызметі мен мазмұнының сипаттамасы)

Пәнаралық байланыстар Математика, өнер
Бастапқы білім

 

Интуитивті деңгейде өмірден «ақпарат» ұғымына оқушылардың түсінігі бар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

3 мин

 

 

2 мин

 

Сабақтың тақырыбын ашу үшін «4 сурет 1 сөз» ойынын ойнайды.

 

Сабақтың тақырыбымен, мақсаттарымен таныстырады.

 

Слайд 1

 

 

Слайд 2-3

Сабақтың ортасы

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

2 мин

 

 

6 мин

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

3 мин

 

5 мин

 

 

2 мин

 

Оқушылардан «ақпарат» сөзін ақлай түсінетіндігін сұрады. Оған мысал келтіруді сұрады. Жалпы қорытынды ретінде осы ұғымның анықтамасын тұжырымдады. Сөздің анықтамасын дәптерге жаздырады.

 

 

Сұрақ: «Балалар, ақпаратты адам ненің көмегімен қабылдайды?» Оқушылар сезім органдарын атап айтады.

 

 

Сезім органдары мен суреттің байланысын анализдеуді оқушылардан сұрады.

 

Өзінің шешімін негізінде топтағы формаларда ақпараттың көрінісін бөлу тапсырмасын орындауға 3 адамнан бір топ құрады.Алынған топтарға атау беруді сұрады.

 

Физкультминутка. Оқушылар көзге арналған жаттығуларды орындайды (алыс және жақын орналасқан объектке қарайды, әр жаққа айналдырады), қолдарын шынықтырады, жоғары тартылады..

 

Топтық жұмыстың негізінде ақпараттың көрсетілуіне қарай оның түрлеріне атау береді.

 

 

Оқушылар ақпараттың түрлерін дәптерге жазады.

 

(Ф) Ақпараттың көрсетілуіне қарай түрін анықтауға жеке түрде  береді.

 

Оқушылар бір – бірімен парақтарды алмастырады және бағалайды.

 

Слайд 4

 

 

 

 

 

 

Слайд 5

 

 

 

 

Слайд 5

 

 

Слайд 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 6

 

 

 

 

 

Ф.docx

Сабақтың соңы

3 мин

 

Рефлексия:

— не білдім, нені үйрендім

— не түсініксіз болды

— немен жұмыс істеу қажет

 

Слайд 7
Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топтық тапсырмалар, жеке тапсырмалар, бір – бірін бағалау. Оқушылар өздері анықтамаларды келтіреді. Бағалау ақпараттың мысалы мен көрсетілу түріне қарай кестенің көмегімен жүзеге асады. Ф.docx Оқушылар бір – бірінің жұмыстарын тексереді, осылайша бір – бірін бағалайды. Физкультминутканы өткізу. Қауіпсіздік техникасының ережелерін ескеру.

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

 
 
Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары

 

туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?