Кеңістікте бағдарлау

оқу іс-әрекетін ұйымдастыру техналогиялық картасы.

Білім беру саласы:Таным

Бөлімдері:ҚМТҚ

Тақырыбы:Кеңістікте  бағдарлау

Мақсаты:Кеңістікте бағдарлау дағдарлау дағдыларын қалыптастыру.Балалардың үнемі осы түсініктерді пысықтап отыру,солға-оңға,жоғары-төмен,қасында,маңында т.б. сөздерді пайдалануға үирету.

Билингвальды компонент:Солғаналево,Оңға-направо,Вверх-үстіге,Маңаңында-рядом,т.б

Әрекет кезеөңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Танымды-оятушылық Жылулық шеңбер.

Біздің топта үл-қыздар

Тәту-тәтті ойнайды

Әлемдегі бар адамдарға

Тек жақсылық тілеиді

Балалар шеңбер жасаиды.Балалар мәтінің сөзін қаиталайды
Ұйымдастыру-іздестру Балалар сендер білесіңдерме сендер мен заттар арасында және заттармен заттар арасында қозғалыс болады.Седер ең алдымен оң және сол қолдарыңды ажырата білулерің керек.Осыған карап оң,сол бағытты анықтаимыз.Ал балалар оң қолымызды көтеріп оңға бұрылайық «Оң қолыңды сол құлағыңнын үшына тигіз»Балаларға бір заттың екінші затқа қатысын  түсіндіру үшін Матрешканың оң жағынама машинаны сол жағына қонжықты,арт жағына кітап қойып түсіндіру.Балаларға өздерін қошағаған орталарын өзінің орналасуын аныктау үшін Мысал келтіру «Мен Динурмен Темирланның ортасында тұрмын»

Ойын «не өзгерді»?Үстел  үстіне  бір неше  зат жатыр.Балалар заттардың орналасуын есте сақтап қалады. Сол кезде тәрбиеші бір немесе бірнеше заттың орнын ауыстрады.

Сурет боиынша жүмыс.Тәрбиеші балаларға сурет көрсетеді сұрақ қояды «Ит қай жаққа жүгіріп барады?Ұшақ қай жаққа үшып барады?»Балалардың толық жауап беруін қадағалау керек.

 

 

Балалар тыңдаиды

 

 

 

Оң қолдары және сол қолдарын ажратады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар көздерін ашады да қандай өзгеріс болғанын баиқайды

Рефлексивті-түзету Заттардың орналасуын көрсететін сөздерді қаиталау М/ы «солға,оңға»деген сөздерді Балалар «оң және сол» қолдарын көрсетеді

 

Күтілетін нәтиже;

Нені білді:Заттардың орналасуын көрсететін сөздерді  меңгерді