Таулар сыры (лексикалық тақырыптар оқулықтардан алынады)

Мектеп:
Сабақ  тақырыбы: 3-бөлім: Таулар сыры (лексикалық тақырыптар оқулықтардан алынады)

1-2 сабақ.Қазақстандағы қандай тауларды білесің?

 

 

Күні 18.06.18 ж Мұғалімнің есімі               Утешева Р.А

 

Сынып 6 Қатысқандар саны  Қатыспағандар саны

 

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

 

6.3.6.1 — тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде

көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

6.4.2.1 — эссе тақырыбының  желісінен шықпай, әрбір абзацты  жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

6.5.1.3 — реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша

жұмыстарда орынды қолдану

Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: мәтінді оқи алады,таулардың биіктігін анықтап

сан есімдерді айта алады;

Оқушылардың басым бөлігі:  « Қазақстан таулары»  мәтінінен оқыған

сөздерін қолданып,шынайы өмірмен байланыстырып айта алады;

реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша

жұмыстарда орынды қолдана алады;

Кейбір оқушылар: Тауларды сипаттап берілген суреттерден эссе

құрай алады.

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

 

1.Оқыған мәтіннен таулардың биіктігін анықтап сан есімдерді айтады;

2.Сөздерді қолданып шынайы өмірмен байланыстырып әңгімелеп

айта алады.

3.Тауды сипаттап

Тілдік мақсаттар Тілдік дағдылар: Оқылым, жазылым,
Терминология: шоқылы,тастақ,жоталары,нүктесі,
Сөз тіркестері: шоқылы аласа таулар,тастақ таулар тізбегі,
Құндылықтарды дарыту Ортақ тарих,мәдениет,тіл
Пәнаралық байланыстар География (тау атаулары,дамуы,құрамы,зерттелуі),тарихы

(таулар шығу тарихы)

АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, бейнебаян.
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Таудың не екенін біледі,тастан болатынын біледі,таудың биік болатынын біледі,таудың кейбір географиялық атауларын біледі
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған  жаттығулар Ресурстар
Басталуы Амандасу, сыныпты топқа бөлу( алма, шие, өрік, банан) жемістерді кезекпен атау кезінде оқушылар төрт топқа топтасады.

Тақырыпты болжау мақсатында судың пайдасы туралы бейнебаяннан үзінді тыңдату 1мин.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қоямыз.

Су не үшін қажет?

Суды қайдан аламыз?

Су қандай болады?

Судың пайдасы туралы білеміз бе?

(Осындай сұрақтар арқылы тақырыпты ашамыз.)

 

 

«Миға шабуыл»

Ортасы

 

 

 

Бағалау критерийі:

Тыңдаған ақпаратты  сұрақтар арқылы анықтайды, судың пайдасы туралы тірек сөздерді қолданып, сипаттай алады.

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерийі: Судың маңыздылығы туралы дәлелдейді.

 

 

 

 

Тыңдалым алды жұмыс.

Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді тақтаға іліп, аудармасын стикерлерге жазып, жасырып қою, оқушылар сынып ішінен тауып, сәйкестендіріп жаңа сөздерді дауыстап айтып, бірнеше рет қайталайды.

 

Тыңдалым кезіндегі жұмыс. Ж.

Бейнебаян тыңдайды.

Оқушылар судың пайдасы туралы айтыла ма?

Су қандай болады екен?

Екінші тыңдағаннан кейін, мәтіннен тыңдаған ақпаратты тірек сөздерді пайдалана отырып, берілген суреттер арқылы судың пайдасын сипатта.

 

Дескриптор: — Бейнебаянды мұқият тыңдайды.

•          Судың пайдасын  екі сөйлеммен анықтайды.

 

Қалыптастырушы бағалау.

«Бағдаршам» әдісі арқылы

Жетекші сұрақтарға жауап бер. Ж.Ж.

«Альтернативті тест» әдісі арқылы

 

Сұрақ иә жоқ
Судың емдік қасиеті бар    

 

Дескриптор: сұрақты оқиды,

Нақты ақпаратты анықтайды.

 

Кері байланыс. Жұптар өзара жұмыстарын тексереді, тақтадағы дұрыс жауабымен салыстырады.

 

 

Тыңдалымнан кейінгі жұмыс.Т.Ж.

«Балық қанқасы» әдісі арқылы

Сұрақ: «Егер су болмаса не болар еді?»

 

факт

 

ЕгерЕгеег

 

 

дәлел

 

 

Дескриптор: судың пайдасы туралы үш факті келтіріп, үш дәлел айтады.

 

Кері байланыс.

Екі жұлдыз, бір тілек.

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Альтернативті

тест»

Аяқталуы

 

Бекіту. Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі арқылы

Үй тапсырмасы:

 
Қосымша ақпарат

 

Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?  

Бірінші тапсырмада «Дереккөз» тәсілі арқылы судың пайдасын анықтау үшін.

Екінші тапсырмада  «Тапсырма» тәсілі арқылы жетекші сұрақтарға жауап беру үшін.

Үшінші тапсырмада  саралаудың «Жіктеу» тәсілін судың пайдасын дәлелдеу үшін қолдандым.

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? «Бағдаршам» әдісі арқылы

Екі жұлдыз, бір тілек.

Өзара бағалау.(мұғ. тарапынан ауызша мадақтау)

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

шынайы

судың пайдасы туралы білді

жағымды

   Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.