7 саны мен цифры Сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:  « 7 саны мен цифры »

Балалар тақтаға шығып, шаттық шеңберіне тұрады. Бір – бірлеріне жылы сөздерін айтады. Шеңберде тұрып, топтарға бөлінеді:

1  «Жұлдыз»

2  «Күн»

 « Кім тапқыр?» Балаларға 1-ден 10-ға дейінгі сандар беріледі, сол сандарды балалар бір топ өсу ретімен, екінші топ кему ретімен орналастырады.

Осы сандардың ішінде жасырынған сан бар яғни,  белгісіз сан! Сол санды табу керек! Табылған сан сабағымыздың тақырыбы! Жасырын сан «7» Ал, ендеше балалар біз сендермен 7 санымен танысамыз! Мен сендерге 7 саны жайлы жалпы мәлімет беремін, 7 санының құрамымен, 7 санының көршілерімен,  7 цифырының жазылумен таныстырамын!

7саны 6дан кейін орналасқан сан, қазақта 7 киелі сан болып есептеледі. Жеті қазына, Жеті Ата, Жеті шелпек сынды                              бар.

Олай болса бәріміз суретке  назар аударамыз! 7 санының құрамымен таныстыру!

Ендігі кезек 7 санының көршілерінде! 7нің алдындағы көршісі 6 ал, өзінен кейінгі орналасқан көршісі 8!

Жақсы енді 7 цифырының жазылуына назар аударайық!

Бәріміз ауада жазайық,енді дәптерлеріңдегі 7 цифырын басайық!

Жазып болсақ….

Олай болса балалар өздеріңде байқап отырғандай әрі қарай біздің сабағымызды топтық жарыстар арқылы жалғастырамыз. Ол ушун біз арамыздан команда копитанын сайлап алайық. Екі топтан екі команда копитаны сайланды,  тапсырмаларыңызды аяқтап болған соң екі топ бір-бірінің қателері болса  түзетеді, сосын команда копитандары бағалап отырады!

І тапсырма: «Көршісін тап!»

ІІ тапсырма: «Артық, кем, тең таңбаларын қоямыз!»

Сергіту сәті:

ІІІ тапсырма: «Бос ұяшықтарды толтырамыз» Яғни 7 санының құрамын табамыз

Екі топ бір-бірін бағалайды

Қорытынды: сонымен балалар біз бүгін сендермен 7 санымен таныстық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы:  « 7 саны мен цифры »

Балалар тақтаға шығып, шаттық шеңберіне тұрады. Бір – бірлеріне жылы сөздерін айтады. Шеңберде тұрып, топтарға бөлінеді:

1  «Жұлдыз»

2  «Күн»

 « Кім тапқыр?» Балаларға 1-ден 10-ға дейінгі сандар беріледі, сол сандарды балалар бір топ өсу ретімен, екінші топ кему ретімен орналастырады.

Осы сандардың ішінде жасырынған сан бар яғни,  белгісіз сан! Сол санды табу керек! Табылған сан сабағымыздың тақырыбы! Жасырын сан «7» Ал, ендеше балалар біз сендермен 7 санымен танысамыз! Мен сендерге 7 саны жайлы жалпы мәлімет беремін, 7 санының құрамымен, 7 санының көршілерімен,  7 цифырының жазылумен таныстырамын!

7саны 6дан кейін орналасқан сан, қазақта 7 киелі сан болып есептеледі. Жеті қазына, Жеті Ата, Жеті шелпек сынды                              бар.

Олай болса бәріміз суретке  назар аударамыз! 7 санының құрамымен таныстыру!

Ендігі кезек 7 санының көршілерінде! 7нің алдындағы көршісі 6 ал, өзінен кейінгі орналасқан көршісі 8!

Жақсы енді 7 цифырының жазылуына назар аударайық!

Бәріміз ауада жазайық,енді дәптерлеріңдегі 7 цифырын басайық!

Жазып болсақ…. Балалар менің ойыма                                             7лақ ертегісі түсіп кетті,кәне балалар мен сендерге сол ертегіні айтып берейінбе, қалай қарайсыңдар?

Ерте, ерте ертеде. Ешкі жүні бөртеде, бір ешкі мен оның 7 лағы өмір сүріпті. Ешкі күнде үйінен, жем іздеп кетеді екен. Кетер кезде үнемі лақтарына:

  • Лақтарым, шырақтарым ! Шұнақтарым, құлақтарым ! Егер қасқыр келіп, есікті қақса, ашпаңдар, — дейді.

Сөйтіп, күнде ешкінің жем іздеп кететін кезін аңдып жүріп, бір күні қасқыр есік қағады.

Лақтар есікті ашып, қасқыр лақтарды ұрлап кетеді. (Лақтарды жасыру)

  • Ешкі лақтарын іздеп жүрген көрінеді. Енді біз ешкіге көмектесейік.

Қасқыр үлкен пакет беріп жіберіпті. Ішінде хат бар, хатта тапсырма бар екен. Егер біз сол тапсрмаларды орындасақ, қасқыр лақтарды жемейді,қоя береді. Ал орындай алмасақ, лақтар қасқырға жем болады. Қасқырдың тапсырмасын орындаймыз ба ? Қасқырға дұрыс орындалған тапсырма жіберу үшін біздің арамыздан команда копитандары керек олар орындалған тапсырманы тексеріп, қатесі болса түзетеді

І тапсырма: «Көршісін тап!»

ІІ тапсырма: «Артық, кем, тең таңбаларын қоямыз!»

Сергіту сәті:

ІІІ тапсырма: «Бос ұяшықтарды толтырамыз» Яғни 7 санының құрамын табамыз

Екі топ бір-бірін бағалайды

Қорытынды: сонымен балалар біз бүгін сендермен 7 санымен таныстық.