§12 Логарифмдік теңдеу және оның жүйелері

11-алгебра және анализ бастамалары

Сабақ №59-8

Күні:

Тақырыбы §12 Логарифмдік теңдеу және оның жүйелері
Сілтеме Алгебра 11- сынып, слайдтар «59-8а»,электронды оқулық
Жалпы мақсаты Логарифмдік теңдеу және оның жүйелерін шешу бейімділігін қалыптастыру
Міндеттер

 

1.  Логарифмдік теңдеу және оның жүйелерімен таныстыру, логарифмдік теңдеулерді  шешуді меңгерту

2.Оқушыны ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;

3.  Логарифмдік теңдеу және оның жүйелеріді шешу  туралы білімдерін кеңейту

Мұғалім үшін оқу нәтижелері Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Әдіс- тәсілдер Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера,  үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже 1.  Логарифмдік теңдеу және оның жүйелерімен танысады, логарифмдік теңдеулерді  шешуді меңгереді

2.Оқушыны ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиеленеді;

3.  Логарифмдік теңдеу және оның жүйелеріді шешу  туралы білімдерін кеңейтеді

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс Дарынды  оқушымен жұмыс. Берілген есептің қатесін табыңдар.

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Берілген есептің қатесін табыңдар.

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті бағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5  мин

Психологиялық көңіл-күйді  реттеу.   Мақсаты:  жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын  ояту,белсенділігін арттыру.

 

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар  тақтада  орындайды

Жақсы, жарайсыңдар
БІЛУ 

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

 

5 мин

№195-2 №196-2

 

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне   баға қояды Үй-жұмысын тексеру.№195-2 №196-2

Оқушылар  мұғалімнің  қойылған  сұрақтарына жауап  беріп  сабақ  тақырыбын,мақсатын  ашады.

 
Түсіну.

10 мин

Логарифмдік функция қай жағдайда өспелі және кемімелі болады?

Егер a>1 болса, онда у= логарифмдік функциясы өспелі болады,  егер 0<a<1 болса, онда у= логарифмдік функциясы кемімелі болады.

Қандай теңдеу логарифмдік теңдеу деп аталады?

 Айнымалысы логарифм белгісінің ішінде болатын теңдеу логарифмдік теңдеу деп аталады.

Логарифмдік теңдеулерді  шешудің қандай тәсілдерін білесіңдер?

o   Логарифмнің анықтамасын қолдану.

o   Жаңа айнымалыны енгізу.

o   Потенциалдауды қолдану.

o   Мүшелеп логарифмдеу.

o   Бірдеу негізге келтіру.

Қандай теңдеулер мәндес деп аталады?

Егер теңдеулердің шешімдері сәйкес келсе, оларды мәндес теңдеулер деп атайды.

Натурал логарифм қалай анықталады?

Негізі е-ге тең логарифмді натурал логарифм деп атайды және оны ln x арқылы белгілейді.

Ондық логарифм дегеніміз не?

Негізі 10-ға тең логарифмді ондық логарифм деп атап, оны lg деп белгілейді, яғни  log10a=lg10.

Кез-келген санның 0 дәрежесі неге тең?   1-ге тең.

Оқушылар  түсінбеген  сұрақтары болса  қояды. Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау
Қолдану

Есептер шығару

10 мин

Әр  топтан  жауап  береді.Топпен  бірігіп  жұмыс  жасайды.топтар  бір-біріне  көмектеседі.Тақатаға  оқушы  шығып  есепті  орындайды.

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Талдау  5  мин   Оқушылар  мәтінмен  танысып  теңдеу  құру  арқылы тақтада  орындайды

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Жинақтау

E-Learning.

Е-кітапхана №

5 мин

  Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №……есепті  компьютерде орындайды

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың  жауап беру  бойынша  білімдерін  бағалау.Үйге №229-3,4 №230-3 №231-3

 

   

 

11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Берілген есептің қатесін табыңдар.

………………………………………………………………………………………………………………………………………….       11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Берілген есептің қатесін табыңдар.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Берілген есептің қатесін табыңдар.

………………………………………………………………………………………………………………………………………….       11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Берілген есептің қатесін табыңдар.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Берілген есептің қатесін табыңдар.

………………………………………………………………………………………………………………………………………….       11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Берілген есептің қатесін табыңдар.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Дарынды  оқушымен жұмыс.

Берілген есептің қатесін табыңдар.

………………………………………………………………………………………………………………………………………….       11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:

Берілген есептің қатесін табыңдар.