§12 Логарифмдік теңдеу және оның жүйелері
11-алгебра және анализ бастамалары
Сабақ №59-8
Күні:
Тақырыбы | §12 Логарифмдік теңдеу және оның жүйелері | ||
Сілтеме | Алгебра 11- сынып, слайдтар «59-8а»,электронды оқулық | ||
Жалпы мақсаты | Логарифмдік теңдеу және оның жүйелерін шешу бейімділігін қалыптастыру | ||
Міндеттер
|
1. Логарифмдік теңдеу және оның жүйелерімен таныстыру, логарифмдік теңдеулерді шешуді меңгерту
2.Оқушыны ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу; 3. Логарифмдік теңдеу және оның жүйелеріді шешу туралы білімдерін кеңейту |
||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау | ||
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту | ||
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | ||
Сабақтың көрнекілігі | тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық | ||
Күтілетін нәтиже | 1. Логарифмдік теңдеу және оның жүйелерімен танысады, логарифмдік теңдеулерді шешуді меңгереді
2.Оқушыны ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиеленеді; 3. Логарифмдік теңдеу және оның жүйелеріді шешу туралы білімдерін кеңейтеді |
||
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Дарынды оқушымен жұмыс. Берілген есептің қатесін табыңдар.
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Берілген есептің қатесін табыңдар. |
||
Сабақ кезеңдері
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | бағалау |
Сабақтың басталуын ұйымдастыру
5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
|
Оқушылар сәлемдеседі
Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты қайталау
5 мин |
№195-2 №196-2
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру.№195-2 №196-2
Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. |
|
Түсіну.
10 мин |
Логарифмдік функция қай жағдайда өспелі және кемімелі болады?
Егер a>1 болса, онда у= логарифмдік функциясы өспелі болады, егер 0<a<1 болса, онда у= логарифмдік функциясы кемімелі болады. Қандай теңдеу логарифмдік теңдеу деп аталады? Айнымалысы логарифм белгісінің ішінде болатын теңдеу логарифмдік теңдеу деп аталады. Логарифмдік теңдеулерді шешудің қандай тәсілдерін білесіңдер? o Логарифмнің анықтамасын қолдану. o Жаңа айнымалыны енгізу. o Потенциалдауды қолдану. o Мүшелеп логарифмдеу. o Бірдеу негізге келтіру. Қандай теңдеулер мәндес деп аталады? Егер теңдеулердің шешімдері сәйкес келсе, оларды мәндес теңдеулер деп атайды. Натурал логарифм қалай анықталады? Негізі е-ге тең логарифмді натурал логарифм деп атайды және оны ln x арқылы белгілейді. Ондық логарифм дегеніміз не? Негізі 10-ға тең логарифмді ондық логарифм деп атап, оны lg деп белгілейді, яғни log10a=lg10. Кез-келген санның 0 дәрежесі неге тең? 1-ге тең. |
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. | Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау |
Қолдану
Есептер шығару 10 мин |
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин | Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау |
|
Жинақтау
E-Learning. Е-кітапхана № 5 мин |
Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №……есепті компьютерде орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин
Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге №229-3,4 №230-3 №231-3
|
11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9
Дарынды оқушымен жұмыс. Берілген есептің қатесін табыңдар. …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
Берілген есептің қатесін табыңдар.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9
Дарынды оқушымен жұмыс. Берілген есептің қатесін табыңдар. …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
Берілген есептің қатесін табыңдар.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9
Дарынды оқушымен жұмыс. Берілген есептің қатесін табыңдар. …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
Берілген есептің қатесін табыңдар.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9
Дарынды оқушымен жұмыс. Берілген есептің қатесін табыңдар. …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11-алгебра және анализ бастамалары. №65-9 Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: |
Берілген есептің қатесін табыңдар.