Орта мерзімдік  жоспар                                                                                                                            География 6 -сынып

Орта мерзімдік  жоспар

                                                                                                                           География 6 -сынып

 

Сабақтың тақырыбы, мақсаты Сағат саны Оқытудың негізгі мақсаты Белсенді оқытуда  қолданылатын  әдіс-тәсілдер Оқып  үйренудің  нәтижесі Бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Физикалық география нені оқытады.Жер туралы географиялық білімнің дамуы. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырады Cыни тұрғыдан ойлауды,   топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар  жер туралы географиялық білім  туралы  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
2 Саяхатшылар ,зерттеушілер  

1

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушыларт саяхатшылар мен зерттеушілер,олардың жүріп өткен жолдары туралы оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру. 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар өзі қоршаған табиғат құбылыстары туралы  оқып, үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Жердің Күн жүйесіндегі орны.Жердің пішіні мен мөлшері.  

1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқушылар Жер,жердің Күн жүйесіндегі орнын,пішінімен көлемін оқып үйренеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Жер беті бейнесінің түрлері.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар жер беті бейнесінің  түрлерімен,ойпат ,жазықтар жайлы оқып үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6 Масштаб,қашықтықты өлшеу 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар  масштаб,оның түрлері,қашықтықты өлшеуді үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
7  

Азимут туралы түсінік,жергілікті жерде және план бойынша бағдарлау

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар  бағыт бойынша азимутты анықтап ,план сызуды үйренеді. Өз бетінше азимутты анықтай алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
8 Жер беті  элементтерінің планда бейнеленуі 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар жер беті элементтерінің картада бейнеленуі,олардың маңызы жайлы оқып  біледі. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
9 Жергілікте жердің планын,топографиялық картаны, сызбанұсқаларды оқу.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар Дүниежүзінің физикалық картасындағы карталарды оқып,сызбанұсқалармен танысып, оқып біледі. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
10 Жергілікті жердің планын түсіру,негізгі тәсілдер мен іс-әрекеттер  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар жергілікті жердің план түсіріп ,кез-келген обьектінің шағын планын сызып, танысып,  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
11 Глобус-Жердің моделі 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар Глобус,Жер жайлы толық мәлімет алады,өз білімдерін  пысықтап оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

12 Географиялық карталар,олардың жіктелуі, 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар  географиялық карталарды ажыратып,оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
13  

Глобустағы және географиялық картадағы градус торы,географиялық ендік.

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар глобустағы және географиялық түрлі карталардағы градус торларыноқып үйреніп,географиялық ендіктерлі өз бетінше анықтай алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
14 Географиялық бойлық,географиялық координаталар ұғымы және координатты анықтау. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар глобустағы және географиялық түрлі карталардағы градус торларыноқып үйреніп,географиялық бойлықтарды өз бетінше анықтай алады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
15 Географиялық карталарда биіктіктер мен тереңдіктердің бейнеленуі.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар  географиялық карталардан  биіктіктер мен тереңдітердің  бейнеленуін ажыратып, оқып біледі. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
16 Пландар мен карталардың маңызы,ғаламдық навигациялармен танысу.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар жергілікті жердің план түсіріп ,кез-келген обьектінің шағын планын сызып, танысып,  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
17 Қорытындылау. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар өткен тақырыптарын пысықтап қорытындылайды.Карталарды оқып үйренуге дағдыланатын болады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

Жердің қабықтары. Литосфера

18 Жердің құрлысы,негізгі ұғымдар. 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар  жердің құрлысы жайлы  оқып  үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
19 Тау жыныстары және минералдардың жіктелуі.

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар тау жыныстары мен минералдаржың жіктелуі,пайдалы қазбалады анықтай алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
20 Литосфералық плиталар(тақталар) туралы ұғым 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар жер бетіндегі литосфералық тақталарды ажыратып,,олардың маңызы жайлы оқып  біледі. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
21 Жер қыртысының қозғалысы.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар  жер бетінің қозғалысы,сеймикалық аудандар оқып біледі. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
22 Жанартаулар,ыстық бұлақтар,гейзерлер.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушыларжер бедерінің қозғалмалы бөлігі жанартаулар,ыстық бұлақтар,гейзерлер ,олардың таралу аймақтарымен    оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
23 Құрлықтағы таулар,олардың жіктелуі. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылардұниежүзі бойынша таулар,олардың алып жатқан бөлігі,жіктелуі  жайлы толық мәлімет алады, білімдерін  пысықтап оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

24 Құрлықтағы жазықтар,олардың жіктелуі., 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар жазықтар.олардың жіктелуін,таралу аймақтарын  географиялық карталарды ажыратып,оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
25  

Мұхит түбінің жер бедері.

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар географиялық карталардан мұхит түбінің жер бедері жайлы оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

Гидросфера

26 Гидросфера,су айналымы жайлы ұғым 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар гидрасфера және ондағы су айналымы жайлы ұғымды оқып  үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
27  

Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері.

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар дүниежүзілік мұхит сулары  мұхит,өзен,көл т.б  және олардың бөліктерін ажырата алады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
28 Дүниежүзілік мұхит суының қасиеттері. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар жер бетіндегі мұхит суының қасиеті жайлы,яғни тұздылығы мен температурасы  жайлы оқып  біледі. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
29 Мұхит суының қозғалыстары  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар Дүниежүзінің  мұхит суларының қозғалыстарымен  танысып, оқып біледі. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
30 Мұхит суын зерттеу,қорғау.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар мұхит суларын зерттеу мен қорғаудың маңызы жайлы танысып,  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
31 Құрлық сулары 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар құрлық сулары ,олардың жіктелі,маңзы ,таралған аймақтарын  оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

32 Өзендер. 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар өзендер,олардың таралуын  ажыратып,оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
33  

Көлдер,жер асты сулары,мұздықтар.

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар картадан көлдер ,жер асты сулары,мұздықтар оқып үйреніп,географиялық карталардан өз бетінше анықтай алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
34 Жасанды су қоймалары,құрлық суының маңызы және оны қорғау. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар жасанды су қоймалары,құрлықсуының маңызы оны қорғау жайлы білімен толықтырып оқып үйренеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

Атмосфера

35 Атмофера,оның құрлысы,ауаның құрамы 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар  атмосфера,оның құрлысы ,құрамы жайлы оқыпүйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
36  

Жердің өз осінен және Күнді айнала қозғалуы, Жер қозғалысының маңызы.

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар  Жердің өз осінен және Күнді айнала қозғалуы,қозғалудың маңызын оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
37 Жерде күн жылу мен жарықтың таралуы,жылулық белдеулері,жыл мезгілдері 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар жер бетіне күн мен жарықтың таралыу,жылу белдеулері,олардың ендік бағытта таралу жайлы оқып  біледі. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
38 Ауа температурасы және температураның тәуліктік өзгерісі  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар ауа температурасы және тәуліктік ауытқу өзгерісі түсініп,сызба нұсқалармен танысып, оқып біледі. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
39 Ауытқу ампллитудасы ұғымы және ауа температурасының тәуліктік ауытқуының маңызы.  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар жергілікті жердің температурасынның ауытқу амплитудасын анықтай алады ,есептер шығарып оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
40 Ауа температурасының жылдық өзгерісі және ауытқу амплитудасы. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар ауа температурасының жылдық және тәуліктік амплитудасын анықтай алады ,өз білімдерін  пысықтап оқып үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

41 Атмосфералық қысым 1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар атмосфералық қысым жайлы ұғымды және таралу заңдылықтарымен  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
42  

Жел, негізгі түрлері және себептері,ауа массалары.

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар жел,олардың түрлері таралу аймақтары,ауа массалары  анықтай алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
43 Жел өрнегін сызу,климат картасын оқу. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар жел өрнегін сызып,климат картасын оқып,глобустағы және географиялық түрлі карталардағы климаттық кестелерді өз бетінше анықтай алады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
44 Ауадағы су буы,бұлттар,атмосфералық жауын-шашын  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар ауалағы су буының,бұлттардың,жауын-шашынның оқып үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
45 Ауа-райы,климат  

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар жергілікті жердің ауа райы ,климаттың құрамдас бөліктерімен танысып,  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
46 Климат құрушы факторлар. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар климат құрушы факторлармен танысып  олардың жер бедері үшін маңызын оқып үйренеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
47 Жергілікті жер климатының қалыптасу себептері. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар Оқушылар өздері тұратын жергілікті жер климатының қалыптасу себептерімен танысады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

Биосфера

Сабақтың тақырыбы, мақсаты Сағат саны Оқытудың негізгі мақсаты Белсенді оқытуда  қолданылатын  әдіс-тәсілдер Оқып  үйренудің  нәтижесі Бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
48 Биосфера туралы ұғым 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырады Cыни тұрғыдан ойлауды,   топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар биосфера  туралы  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
49 Тірі  организмдердің алуан

түрлілігі және таралу

заңдылықтары. Тірі

организмдердің  жер

қабықтарына әсері.

 

2

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылартірі  организмдердің  алуан  үрлілігін  және олардың таралу  заңдылықтары  туралы, жер қабықтарына  әсеруі туралы оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
50 Географиялық қабық –

Жердің ерекше кешенді

қабығы.

1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар геогрфиялық қабық – Жердің ерекше  қабығы  туралы  оқып, үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
51 Экваторлық  және

субэкваторлық белдеулер.

Тропиктік және

субтропиктік белдеулер

 

1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқушылар климаттық  белдеулерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді  үйренеді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
52 Қоңыржай,  субполярлық

және полярлық белдеулер.

 

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар климаттық  белдеулерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді  үйренеді Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
53 Таулардағы  биіктік

белдеулер. Табиғат

кешендерін  қорғау.

1

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар таулардағы биіктік  белдеулерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді  үйренеді Табиғат кешендерін қорғауды үйренеді Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
54 Жер  бетіндегі  халықтар.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар  Жер бетіндегі  халықтар туралы оқып  үйренеді. Олардың таралу аймақтарымен танысады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
55 Нәсілдер. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Оқушылар жер бетіндегі  нәсілдер  туралы  оқып  біледі. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда  түрлі деңгейлік тапсырмалар Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
56 Дүние жүзінің  саяси

картасындағы  мемлекеттер

 

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқушылар Дүниежүзінің  саяси картасындағы  мемлекеттермен танысып, оқып біледі. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
57 Қазақстан  дүние жүзі

картасында.

 

1

Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқушылар Қазақстанның д.ние жүзі  картасындағы  алатын  орнымен танысып,  оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
58 Қайталау  қорытынды  сабақ. 1 Оқушылар оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқушылар өткен білімдерін  пысықтап қайталайды. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар