Орта мерзімдік жоспар География 6 -сынып
Орта мерзімдік жоспар
География 6 -сынып
№ | Сабақтың тақырыбы, мақсаты | Сағат саны | Оқытудың негізгі мақсаты | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі | ||||
1 | Физикалық география нені оқытады.Жер туралы географиялық білімнің дамуы. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады | Cыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жер туралы географиялық білім туралы оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
2 | Саяхатшылар ,зерттеушілер |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушыларт саяхатшылар мен зерттеушілер,олардың жүріп өткен жолдары туралы оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
3 | Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру. | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар өзі қоршаған табиғат құбылыстары туралы оқып, үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
4 | Жердің Күн жүйесіндегі орны.Жердің пішіні мен мөлшері. |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқушылар Жер,жердің Күн жүйесіндегі орнын,пішінімен көлемін оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
5 | Жер беті бейнесінің түрлері. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар жер беті бейнесінің түрлерімен,ойпат ,жазықтар жайлы оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
6 | Масштаб,қашықтықты өлшеу | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар масштаб,оның түрлері,қашықтықты өлшеуді үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
7 |
Азимут туралы түсінік,жергілікті жерде және план бойынша бағдарлау
|
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар бағыт бойынша азимутты анықтап ,план сызуды үйренеді. Өз бетінше азимутты анықтай алады. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
8 | Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар жер беті элементтерінің картада бейнеленуі,олардың маңызы жайлы оқып біледі. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
9 | Жергілікте жердің планын,топографиялық картаны, сызбанұсқаларды оқу. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар Дүниежүзінің физикалық картасындағы карталарды оқып,сызбанұсқалармен танысып, оқып біледі. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
10 | Жергілікті жердің планын түсіру,негізгі тәсілдер мен іс-әрекеттер |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жергілікті жердің план түсіріп ,кез-келген обьектінің шағын планын сызып, танысып, оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
11 | Глобус-Жердің моделі | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар Глобус,Жер жайлы толық мәлімет алады,өз білімдерін пысықтап оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
12 | Географиялық карталар,олардың жіктелуі, | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар географиялық карталарды ажыратып,оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
13 |
Глобустағы және географиялық картадағы градус торы,географиялық ендік.
|
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар глобустағы және географиялық түрлі карталардағы градус торларыноқып үйреніп,географиялық ендіктерлі өз бетінше анықтай алады. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
14 | Географиялық бойлық,географиялық координаталар ұғымы және координатты анықтау. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар глобустағы және географиялық түрлі карталардағы градус торларыноқып үйреніп,географиялық бойлықтарды өз бетінше анықтай алады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
15 | Географиялық карталарда биіктіктер мен тереңдіктердің бейнеленуі. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар географиялық карталардан биіктіктер мен тереңдітердің бейнеленуін ажыратып, оқып біледі. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
16 | Пландар мен карталардың маңызы,ғаламдық навигациялармен танысу. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жергілікті жердің план түсіріп ,кез-келген обьектінің шағын планын сызып, танысып, оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
17 | Қорытындылау. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар өткен тақырыптарын пысықтап қорытындылайды.Карталарды оқып үйренуге дағдыланатын болады. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
Жердің қабықтары. Литосфера
18 | Жердің құрлысы,негізгі ұғымдар. | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жердің құрлысы жайлы оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
19 | Тау жыныстары және минералдардың жіктелуі.
|
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар тау жыныстары мен минералдаржың жіктелуі,пайдалы қазбалады анықтай алады. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
20 | Литосфералық плиталар(тақталар) туралы ұғым | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар жер бетіндегі литосфералық тақталарды ажыратып,,олардың маңызы жайлы оқып біледі. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
21 | Жер қыртысының қозғалысы. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар жер бетінің қозғалысы,сеймикалық аудандар оқып біледі. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
22 | Жанартаулар,ыстық бұлақтар,гейзерлер. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушыларжер бедерінің қозғалмалы бөлігі жанартаулар,ыстық бұлақтар,гейзерлер ,олардың таралу аймақтарымен оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
23 | Құрлықтағы таулар,олардың жіктелуі. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылардұниежүзі бойынша таулар,олардың алып жатқан бөлігі,жіктелуі жайлы толық мәлімет алады, білімдерін пысықтап оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
24 | Құрлықтағы жазықтар,олардың жіктелуі., | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жазықтар.олардың жіктелуін,таралу аймақтарын географиялық карталарды ажыратып,оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
25 |
Мұхит түбінің жер бедері. |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар географиялық карталардан мұхит түбінің жер бедері жайлы оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
Гидросфера
26 | Гидросфера,су айналымы жайлы ұғым | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар гидрасфера және ондағы су айналымы жайлы ұғымды оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
27 |
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері.
|
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар дүниежүзілік мұхит сулары мұхит,өзен,көл т.б және олардың бөліктерін ажырата алады | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
28 | Дүниежүзілік мұхит суының қасиеттері. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар жер бетіндегі мұхит суының қасиеті жайлы,яғни тұздылығы мен температурасы жайлы оқып біледі. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
29 | Мұхит суының қозғалыстары |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар Дүниежүзінің мұхит суларының қозғалыстарымен танысып, оқып біледі. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
30 | Мұхит суын зерттеу,қорғау. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар мұхит суларын зерттеу мен қорғаудың маңызы жайлы танысып, оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
31 | Құрлық сулары | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар құрлық сулары ,олардың жіктелі,маңзы ,таралған аймақтарын оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
32 | Өзендер. | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар өзендер,олардың таралуын ажыратып,оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
33 |
Көлдер,жер асты сулары,мұздықтар. |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар картадан көлдер ,жер асты сулары,мұздықтар оқып үйреніп,географиялық карталардан өз бетінше анықтай алады. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
34 | Жасанды су қоймалары,құрлық суының маңызы және оны қорғау. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар жасанды су қоймалары,құрлықсуының маңызы оны қорғау жайлы білімен толықтырып оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
Атмосфера
35 | Атмофера,оның құрлысы,ауаның құрамы | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар атмосфера,оның құрлысы ,құрамы жайлы оқыпүйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
36 |
Жердің өз осінен және Күнді айнала қозғалуы, Жер қозғалысының маңызы.
|
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар Жердің өз осінен және Күнді айнала қозғалуы,қозғалудың маңызын оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
37 | Жерде күн жылу мен жарықтың таралуы,жылулық белдеулері,жыл мезгілдері | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар жер бетіне күн мен жарықтың таралыу,жылу белдеулері,олардың ендік бағытта таралу жайлы оқып біледі. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
38 | Ауа температурасы және температураның тәуліктік өзгерісі |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар ауа температурасы және тәуліктік ауытқу өзгерісі түсініп,сызба нұсқалармен танысып, оқып біледі. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
39 | Ауытқу ампллитудасы ұғымы және ауа температурасының тәуліктік ауытқуының маңызы. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жергілікті жердің температурасынның ауытқу амплитудасын анықтай алады ,есептер шығарып оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
40 | Ауа температурасының жылдық өзгерісі және ауытқу амплитудасы. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар ауа температурасының жылдық және тәуліктік амплитудасын анықтай алады ,өз білімдерін пысықтап оқып үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
41 | Атмосфералық қысым | 1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар атмосфералық қысым жайлы ұғымды және таралу заңдылықтарымен оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
42 |
Жел, негізгі түрлері және себептері,ауа массалары. |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жел,олардың түрлері таралу аймақтары,ауа массалары анықтай алады. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
43 | Жел өрнегін сызу,климат картасын оқу. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар жел өрнегін сызып,климат картасын оқып,глобустағы және географиялық түрлі карталардағы климаттық кестелерді өз бетінше анықтай алады | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
44 | Ауадағы су буы,бұлттар,атмосфералық жауын-шашын |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар ауалағы су буының,бұлттардың,жауын-шашынның оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
45 | Ауа-райы,климат |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар жергілікті жердің ауа райы ,климаттың құрамдас бөліктерімен танысып, оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
46 | Климат құрушы факторлар. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар климат құрушы факторлармен танысып олардың жер бедері үшін маңызын оқып үйренеді | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
47 | Жергілікті жер климатының қалыптасу себептері. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар | Оқушылар өздері тұратын жергілікті жер климатының қалыптасу себептерімен танысады. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
Биосфера
№ | Сабақтың тақырыбы, мақсаты | Сағат саны | Оқытудың негізгі мақсаты | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі | ||||
48 | Биосфера туралы ұғым | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады | Cыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар биосфера туралы оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
49 | Тірі организмдердің алуан
түрлілігі және таралу заңдылықтары. Тірі организмдердің жер қабықтарына әсері. |
2
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылартірі организмдердің алуан үрлілігін және олардың таралу заңдылықтары туралы, жер қабықтарына әсеруі туралы оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
50 | Географиялық қабық –
Жердің ерекше кешенді қабығы. |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар геогрфиялық қабық – Жердің ерекше қабығы туралы оқып, үйренеді. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
51 | Экваторлық және
субэкваторлық белдеулер. Тропиктік және субтропиктік белдеулер |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану | Оқушылар климаттық белдеулерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
52 | Қоңыржай, субполярлық
және полярлық белдеулер. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар климаттық белдеулерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
53 | Таулардағы биіктік
белдеулер. Табиғат кешендерін қорғау. |
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар таулардағы биіктік белдеулерге сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді Табиғат кешендерін қорғауды үйренеді | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
54 | Жер бетіндегі халықтар.
|
1
|
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар Жер бетіндегі халықтар туралы оқып үйренеді. Олардың таралу аймақтарымен танысады. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
55 | Нәсілдер. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. | Оқушылар жер бетіндегі нәсілдер туралы оқып біледі. | Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. | Топтарда түрлі деңгейлік тапсырмалар | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
56 | Дүние жүзінің саяси
картасындағы мемлекеттер |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. | Оқушылар Дүниежүзінің саяси картасындағы мемлекеттермен танысып, оқып біледі. | Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
57 | Қазақстан дүние жүзі
картасында. |
1 |
Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар Қазақстанның д.ние жүзі картасындағы алатын орнымен танысып, оқып үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||
58 | Қайталау қорытынды сабақ. | 1 | Оқушылар оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйренеді, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамытады | Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану | Оқушылар өткен білімдерін пысықтап қайталайды. | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Жас ерекшеліктеріне қарай және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру . | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |||||