«Мына заман қай заман?»
САБАҚ: 2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл
Тақырыбы: «Мына заман қай заман?» |
Мектеп: №12 ЖБББ ОМ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (7. Т/Ж3)
әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдеби шығарманы оқып, кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтап, толғаудағы автор мен шығарма кейіпкерін салыстыра алады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтап, ақын ойын дәлелмен жеткізеді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | — Кейіпкер бейнесін ашады;
— Толғаудағы автор мен шығарма кейіпкерін салыстырады; — Кейіпкерлер ойын дәлелмен жеткізеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту деңгейі | Талдау, қолдану, жинақтау, бағалау | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейіпкердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
реалистік, романтикалық образдар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
менің ойымша, қорытындылай келе… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
— Шығармадағы көңіл күйі қандай?
— Ондай болу себебі неде? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Мәңгілік ел | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | тарих, география | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім: | Жырдың мазмұны, көркемдік ерекшелігі туралы | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кезеңдер уақыты |
Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Ресурс | |||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушылық ояту
7 минут |
Ұйымдастыру сәті. Амандасу, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау, сабақ мақсатымен таныстыру. | Оқу ортасы қалыптасады | хрестоматия | |||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану кезеңі
28 минут |
Дамыту тапсырмалары:
№1 ТАПСЫРМА. «Анықтама бұрышы» тәсілі Образдың түрлерін белгілеудің бірнеше (әдістік, тектік, тәсілдік) факторларымен танысады. Дескриптор: — Образ түрлерінің бірнеше факторларын меңгереді |
F бағалау
Өзін-өзі бағалау |
Интербел тақта, постер | |||||||||||||||||||||||||||||||
№2 ТАПСЫРМА. Топтық жұмыс
Төмендегі сұрақтарға топтаса отырып, жауап іздейді. — Шығармадағы көңіл күйі қандай? Ондай болу себебі неде? Ақынның бейнесін жасаңдар. Ақын бейнесі қандай образ? (реалистік, романтикалық) — Толғаудан тағы қандай ораздарды кездестіре алдыңдар? Автор мен шығарма кейіпкерлерін жырдан үзінділер ала отырып салыстырыңдар.
Дескриптор: — Сұрақтарға берілген жауаптарды негіздеу мақсатында толғау мазмұнында кездесетін сөздер мен сөйлемдерге сілтеме жасайды. — Оқушылар өз жауаптарын сыни хабарлама ретінде жазады.
Дескриптор: — Сұрақтарға берілген жауаптарды негіздеу мақсатында толғау мазмұнында кездесетін сөздер мен сөйлемдерге сілтеме жасайды. — Оқушылар өз жауаптарын сыни хабарлама ретінде жазады. — Қазіргі заман бейнесімен салыстырады, баға береді
|
F бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5 минут | Кері байланыс. «Чемодан, қоқыс жәшігі» | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге | Үзінді жаттау
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Төмендегі сұрақтарға топтаса отырып, жауап іздейді.
- Шығармадағы көңіл күйі қандай? Ондай болу себебі неде? Ақынның бейнесін жасаңдар. Ақын бейнесі қандай образ? (реалистік, романтикалық)
- Толғаудан тағы қандай ораздарды кездестіре алдыңдар? Автор мен шығарма кейіпкерлерін жырдан үзінділер ала отырып салыстырыңдар.
Ақын бейнесі | Жырда кездесетін кейіпкерлер кімдер, жағымды-жағымсыз кейіпкерлер екенін анықтау |
— Бағасы кеткен жігіт;
— Зорлар мен қорлар; — Барлар мен жоқтар; — Жөн білмеген жамандар; — Болыстар; — Жарысқа кірген жақсылар; — Қайыры жоқ бай шықты; — |
Дескриптор:
- Сұрақтарға берілген жауаптарды негіздеу мақсатында толғау мазмұнында кездесетін сөздер мен сөйлемдерге сілтеме жасайды.
- Оқушылар өз жауаптарын сыни хабарлама ретінде жазады.
Бағасы кеткент жігіт. Өлең бойынша | Менің ойымша |
— Зорлар мен қорлар; өлең бойынша
|
Қазіргі заман бойынша менің ойым |
— Барлар мен жоқтар; «өлең бойынша)
|
Қазіргі заман бойынша |
— Болыстар; өлең бойынша
|
Қазіргі заман ел билеушісінің бейнесі |
— Жарысқа кірген жақсылар;
|
Қазіргі заммынның жақсылары |
— Қайыры жоқ бай шықты;
|
Қазіргі заманның байлары |
Дескриптор:
- Сұрақтарға берілген жауаптарды негіздеу мақсатында толғау мазмұнында кездесетін сөздер мен сөйлемдерге сілтеме жасайды.
- Оқушылар өз жауаптарын сыни хабарлама ретінде жазады.
- Қазіргі заман бейнесімен салыстырады, баға береді