Тәрбие жұмысының жоспары   6-сынып

 

Бекітемін:                                                                                       Келісемін:

Мектеп директоры                      К.А.Сарсенбаева                   Директордың тәрбие ісі

жөніндегі орынбасары                              А.Барлыбекова

____ тамыз 2017ж                                                                                                                                    ____ тамыз 2017жыл

 

 

 

 

БАББ «Ақкөл  орта мектебі МДШО»   мемлекеттік коммуналдық мекемесі

 

Тәрбие жұмысының жоспары

 

6-сынып

 

Сынып жетекшісі: Амантаева Жанат Ерлановна

 

 

 

2017-2018 оқу жылы

 

 

Мектептің тәрбие жұмысының мақсаты

 

Оқушыларды рухани, интеллектуалдық тұрғыда дамытып тәрбиелеу, өз тарихын, мєдениетін қастерлеуге баулу, дені сау, ұлттық сана сезімі оянған  азаматты тәрбиелеу

 

Тәрбиенің міндеттері

             -Оқушының бойында патриотизм,  азаматтық, төзімділік белсенділікті қалаптастыру

—         -өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, қалыптастыру.

-өзін-өзі тану өзін дамытудың, жеке тұлғаның дербес белсенділік көрсетуінің, өзінің қабілеті мен

әлеуеттік      мүмкіндігін ашу.

—         -Тұлғалық қасиет әлеуметтік қарым-қатынас жүйесінде өзіне  тән тәртіп стилі, шығармашылық пен

—         дербестікті  дамытуға,  ықпал жасау.

—         -Оқушы бойына табиғатқа әдепті көзқарастың қалыптасуы мен дамуын, табиғи ресурстар жағдайына

—         жеке  жауапкершілік сезімін қалыптастыру.

—         -Рухани-адамгершілік құндылықтарды әсемдік, көркем мєдениет, халықтар мен дәуірдің әлемдік

—         құндылықтары  арқылы қалыптастыру.

 

Сыныптың тәрбие жұмысының мақсаты

 

Жеке тұлға бойында азаматтық белсенділік, білімділік  қалыптасқан Отансүйгіш, өзіндік шығармашылық қабілеті бар, қазақ халқының дәстүрі мен мәдениетін білетін патриот тұлғаны тәрбиелеу.

 

 

Сыныптың тәрбие жұмысының міндеттері

1. Заман талабына сай дамып келе жатқан оқушылардың бойында ұлттық қадір-қасиет қалыптастыру;

 2. Өз  Отанын,   табиғатын   сүйе   білуге     тєрбиелеу.                                                                                                3. Халқымыздың    тұрмыс- салт   дәстүріне,  мемлекеттік   тілге    деген   сүйіспеншіліктерін    арттыру.                                                 4 .Бір-біріне көмек көрсетуге, бірлесе отырып    жұмыс  жасауға    тєрбиелеу
5. Ізгі ниетке, адамгершілікке, әлемдік жаңалықтарға құмарлыққа тәрбиелеу

 

Тєрбиенің мақсатынан және одан туындайтын міндеттерге сүйене отырып тєрбие жұмысының мынадай бағыттары айқындалады

1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

2.Рухани-адамгершілік тәрбие

3. Ұлттық тәрбие

4.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

5.Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие

6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

7.Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

8.Отбасы тәрбиесі

 

 

Ай аты  қыркүйек

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Білім күніне арналған тәрбие сағаты

 

Сынып сағаты

«Мен — патриотымын»

 

 

 

 

«Рәміздерді білуге міндеттіміз»

2.09

 

 

 

 

4.09

Сынып жетекші

 

 

 

Сынып жетекші

Пікірталас

Ата-аналар, оқушылар

2 Рухани-адамгершілік тәрбие          
3 Ұлттық тәрбие Сынып сағаты «Қазақ халқының қолөнері» 11.09 Сынып жетекші Әңгіме
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі          
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие          
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие Тәрбие сағаты «Тіл тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз» 25.09 Сынып жетекші пікірлесу
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

Сынып сағаты «Жол ережесін жадыңда ұста» 18.09 Сынып жетекші медбике Дөңгелек үстел
8 Отбасы тәрбиесі          

 

 

 

Ай аты  қазан

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Тәрбие сағаты «Қарттарым аман жүрсін!» 2.10 Сынып жетекші Концерттік бағдарлама
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

Сынып сағаты «Әдептілік – тәрбие бастауы» 9.10 Сынып жетекші таныстырылым
3 Ұлттық тәрбие    

 

     
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі          
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие          
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие          
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

Сынып сағаты «Көлік құралдарының қозғалысы. Көлік құралдарының аялдама жолдары.» 18.10 Сынып жетекші Рольдік ойын
8 Отбасы тәрбиесі

 

 

  Ата-аналар 23.10 Сынып жетекші Жиналыс

 

 

 

 

Ай аты қараша

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Сынып сағаты «Көш басында — Кемеңгер» 6.11 Сынып оқушылары таныстырылым
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

Сынып сағаты «Мен ауылым – менің мақтанышым» 27.11 Сынып оқушылары таныстырылым
3 Ұлттық тәрбие Сынып сағаты «Ұлттық дәстүр құндылығымыз» 13.11 Сынып жетекші Пікір талас
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі          
5 Еңбек, экономикалық  және экологиялық тәрбие          
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие          
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

Тәрбие сағаты «Көлік құралдарының нөмірлік, тану белгілері мен жазбалары» 20.11 Сынып жетекші Топпен жұмыс
8 Отбасы тәрбиесі

 

 

         

 

 

 

Ай аты желтоқсан

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Тәрбие сағаты «Мен президент болсам…» 4.12 Сынып жетекші Топтық жұмыс
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

  «Желтоқсанның мұзға жаққан алауы!» 11.12   Дайындыќ шаралары
3 Ұлттық тәрбие    

 

     
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі Сынып сағаты «Қош келдің, Жаңа жыл!» 25.12 Сынып жетекші Дайындыќ шаралары
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие          
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие          
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

Тәрбие сағаты «Жол-көлік оқиғасы уақытындағы оқушылардың мінез-құлқы 18.12 Сынып оқушылары Дөңгелек үстел
8 Отбасы тәрбиесі

 

Ата-аналар жиналысы ІІ тоқсан қорытындысы 25.12 Сынып жетекші жиналыс

 

 

 

Ай аты қаңтар

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Тәрбие сағаты «Қазақ халқының ұлттық киімдері» 8.01 Сынып оқушылары таныстырылым
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

         
3 Ұлттық тәрбие  

 

       
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі Сынып сағаты «Достық әлеміне саяхат» 15.01 Сынып жетекші сайыс
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие          
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие          
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

Сынып сағаты «Жолда жүру ережесін сақтайық»

«Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі»

29.01

 

 

22.01

Сынып жетекші Таныстырылым

 

 

Әңгіме

8 Отбасы тәрбиесі

 

 

         

 

 

 

Ай аты ақпан

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты Өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Тәрбие сағаты «Сыйласу – сәлемнен басталады» 5.02 Сынып жетекші тренинг
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

         
3 Ұлттық тәрбие

 

         
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі          
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие Сынып сағаты «Байлықтың атасы — еңбек»

«Тұрғындардың су тасқыны мен сырғымалар кезіндегі іс-әрекеті»

12.02

 

 

 

19.02

Сынып жетекші Таныстырылым

 

 

 

Әңгіме

6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие          
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі Тәрбие сағаты «Жол қозғалысының қауіпсіздігі» 26.02 Сынып жетекші пікірталас
8 Отбасы тәрбиесі

 

         

 

 

 

Ай аты  наурыз

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Сынып сағаты «Наурыз жыл басы!» 19.03 Сынып жетекші Дайындыќ шаралары
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

         
3 Ұлттық тәрбие

 

         
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі          
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие Тәрбие сағаты «Табиғатты қорғау-егеменді елімізді қорғау 12.03 Сынып жетекші пікірталас
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие Сынып сағаты «Дос және достық» 5.03 Сынып ұлдары Концерттік бағдарлама
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

         
8 Отбасы тәрбиесі

 

 

         

 

 

 

Ай аты  сәуір

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Тәрбие сағаты «Менің арманым» 9.04 Сынып оқушылары таныстырылым
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

Сынып сағаты «Мен және менің болашағым» 23.04 Сынып оќушылары Шығармашылық жұмыс
3 Ұлттық тәрбие  

 

       
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі          
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие

 

         
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

 

         
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

Сынып сағаты «Жол-көлік оқиғаларына әкеп соқтыратын жол жағдайларын зерттеу» 16.04 Сынып жетекші таныстырылым
8 Отбасы тәрбиесі

 

         

 

 

 

Ай аты мамыр

Қызметтің бағыттары Шара Тақырыбы Күні Жауапты өткізу формасы
1 Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Тәрбие сағаты «Ұлы Жеңіс жасасын!» 14.05 Сынып оќушылары дайындық
2 Рухани-адамгершілік тәрбие

 

Сынып сағаты «Менің бақытты сәттерім» 21.05 Сынып оқушылары таныстырылым
3 Ұлттық тәрбие

 

         
4 Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

 

         
5 Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие

 

         
6 Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие          
7 Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі          
8 Отбасы тәрбиесі

 

Ата-аналар жиналысы ІІ-жарты жылдық қорытындысы 21.05 Сынып жетекші жиналыс

 

 

 

 

 

  1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

 

Мақсаты:  жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.

 

Міндеттері:

 

— Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік идеологияға;

—  ҚР Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке;

—   елдегі ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; өз елінің экономикалық және

әлеуметтік-мәдени даму саласындағы жетістіктеріне

— басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен бостандығына; өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени-тарихи өміріне; құқықтық білімге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлқына;  заң талаптарына, құқықтары мен міндеттеріне;  әлеуметтік құндылықтарға құрметпен қарау, мақтаныш сезімін және жауапкершілік таныту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Рухани-адамгершілік тәрбие

 

Мақсаты:тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген  руханиадамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және  көзқарастарын қалыптастыру.

 

 

Міндеттері: 

  • мораль мен этиканыңкөпшілік мақұлдаған нормаларына;
  • өзінің қасиетіне, арына және парызына;
  •  ішкі бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына;
  • өзінің және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына;
  • діниқұндылықтарға;
  • ой, сөз және іс бірлігіне; өзінің мінез-құлқын жетілдіруге;
  • ар-ұжданымен орындалған қылықтарға;
  • түрлі мәдениет пен нанымның бірлігіне;
  • адамдарға риясыз қызмет етуіне;
  • өз ата-анасы, Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім білдіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.   Ұлттық тәрбие

 

Мақсаты: тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау.

 

Міндеттері:

 

  • этникалық өзіндік санаға, этникалық сәйкестікке;
  • мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне;
  • өз халқының мәдени мұрасына;
  • қазақ халқының және өз халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрпына;
  • Қазақстанның этномәдениетіне;
  • этносаралық бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

 

 

 

Мақсаты:тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін  дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.

 

Міндеттері: 

 

  • толеранттық және ғаламдық пікірге; көпмәдениеттілік және көптілділікке; мемлекеттік тілді, орыс, ағылшын және

өзге тілдерді білу; мәдениетаралық әрекетке;

  • қоғамда және қоғамдық орындардағы жалпыға ортақ мінез-құлықнормаларына;
  • қарым-қатынас мәдениетіне;
  • эстетикалық мұраттарға, көркемөнер құндылықтарына;
  • шығармашылықпен ойлауға және қиялға,
  • шығармашылық-эстетикалық қызметті қалыптастыруға қызығушылық, ұмтылыс таныту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҮІІ. Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі

 

Мақсаты:   салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.

 

 

Міндеттері:  

  • денсаулық жағдайының скринингіне;
  • әлеуметтік мақсаттар мен рухани қажеттіліктерге;
  • теріс ықпалдарға қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін меңгеруге;
  • табиғи қабілеттерді орынды пайдалануға;
  • денсаулық сақтауға және нығайтуға, қауіпсіз және жауапты мінез- құлыққа;
  • өмірдегі жаңа жағдайларға сабырлылыққа; қауіпсіздік және өмір сүру әрекетін қамтамасыз етуге;
  • денсаулық сақтау ортасын құруға тілегі және даярлық білдіруі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ү. Еңбек,экономикалық  және экологиялық тәрбие

 

 

Мақсаты: тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.

 

 

 

Міндеттері:

  • мемлекеттің экологиялық даму саласы бойынша саясатына, атап айтқанда «Жасыл экономика»

бағдарламасына; экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне;

  • «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне;
  • табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі қызметке;
  • кәсіби білім мен өнімді еңбекке;
  • нарықтық экономика заңдарына құнтты және позитивті көзқарас қалыптастыру;
  • экологиялық қауіпсіздік тәртібінің нормаларын сақтауға;
  • еңбек қызметінде мақсатқа қол жеткізуге;
  • мамандық таңдауына; үздіксіз білім негізінде кәсіби жинақылыққа саналы қатынас таныту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҮІ. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

 

 

 

Мақсаты:  әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.

 

 

Міндеттері:

  • өмір бойы білім алуына;
  • өздігімен білім алуы және алған ақпаратты пайдалану біліктілігіне; сыни тұрғыдан ойлау, талдау және алған

ақпаратты тиімді пайдалану қабілетіне; зерттеушілік және жобалық қызмет біліктерін, инновацияға

қабілеттілікті меңгеруіне; пікірталас жүргізу дағдыларына; жасампаз қызметке;  топтағы жұмысқа,

корпоративтік рухты нығайтуға;

  • ақпарат көздерін сыни іріктеуге;
  • Интернет-қауымдастығына қосылу дәрежесіне;
  • Интернеттегі девиантты мінез-құлыққа қарсылық білдіру;
  • Интернет-сауаттылық қалыптастыруға; ақпараттық қызметте және байланыс жасауда этикалық нормаларға;
  • жоғары ақпараттық мәдениет қалыптастыруға ұмтылу және қызығушылық білдіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҮІІІ. Отбасы тәрбиесі

 

Мақсаты:ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялықпедагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.

 

 

 

Міндетері:

  • этноәлеуметтік рөлдерге;
  • өз отбасына және ұрпақ жалғастыруға;
  • адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы және неке
  • құндылықтарына құрметпен, ұқыпты қарау.