Көне күндерден жеткен жәдігерлер І Орхон-Енисей ескерткіштер. «Күлтегін жыры» — 5 сағат
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7-сынып (оқыту қазақ тілінде)
Жылына — 68 сағат, аптасына — 2 cағат
№ | Тақырыбы | Оқу мақсаттары | Сағат саны | Күні | Ескерту | |||
І тоқсан-16 сағат | ||||||||
1-бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер
|
||||||||
І Орхон-Енисей ескерткіштер. «Күлтегін жыры» — 5 сағат
|
||||||||
1 | 1 | Көне жәдігерлер | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | 1 | 5.09 | |||
2 | 2 | Орхон-Енисей ескерткіштері. Руна жазуы | 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау | 1 | 7.09 | |||
3 | 3 | «Күлтегін» жыры. Ассонанс. Аллитерация | 7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 12.09 | |||
4 | 4 | Жырдың композициялық құрылымы | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | 1 | 14.09 | |||
5 | 5 | Жырдың тәрбиелік мәні | 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу | 1 | 19.09 | |||
II «Қыз Жібек» жыры — 5 сағат
|
||||||||
6 | 1 | Лиро-эпостық жырлар | 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу | 1 | 21.09 | |||
7 | 2 | «Қыз Жібек» жырының құрылысы | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау
|
1 | 26.09 | |||
8 | 3 | «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 28.09 | |||
9 | 4 | «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері | 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 3.10 | |||
10 | 5 | Көріктеу құралдары. Жырдың көркемдік ерекшеліктері. БЖБ-1 | 7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау | 1 | 5.10 | |||
III Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы Ер Есім» — 3 сағат+1 сағат ТЖБ
|
||||||||
11 | 1 | Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы Ер Есім» жыры | 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау | 1 | 10.10 | |||
12 | 2 | Есім хан, Жиембет образдары | 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 | 12.10 | |||
13 | 3 | «Еңсегей бойлы Ер Есім» жырының көркемдік ерекшелігі | 7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру
7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 | 17.10 | |||
14 | І | Тоқсандық жиынтық бағалау
|
1 | 19.10 | ||||
IV Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» — 2 сағат
|
||||||||
15 | 1 | Қазтуған жырау.
Қазтуғанның қонысымен қоштасуы. |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 | 24.10 | |||
16 | 2 | Жырдағы Қазтуған бейнесі. | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 | 26.10 | |||
ІІ тоқсан-16 сағат |
||||||||
2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл |
||||||||
V Ш. Қанайұлы. «Зар заман» — 6 сағат |
||||||||
17 | 1 | Ш. Қанайұлы.Анафора. Эпифора | 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау
7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау
|
1 | 7.11 | |||
18 | 2 | «Зар заман» жыры және тарих | 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 | 9.11 | |||
19 | 3 | Жырдың құрылысы | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 14.11 | |||
20 | 4 | Жырдың тақырыбы, идеясы | 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау | 1 | 16.11 | |||
21 | 5 | Жырдың көркемдік ерекшеліктері | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 | 21.11 | |||
22 | 6 | Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі | 7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. | 1 | 23.11 | |||
VI С. Аронұлы. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» — 6 сағат |
||||||||
23 | 1 | Сүйінбай Аронұлы. Айтыс, түрлері | 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау | 1 | 28.11 | |||
24 | 2 | Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
|
1 | 30.11 | |||
25 | 3 | Айтыстағы Сүйінбай және Қатаған образдары | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 | 5.12 | |||
26 | 4 | Сүйінбайдың Қатағанмен айтысындағы тартыс
БЖБ-2 |
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
|
1 | 7.12 | |||
27 | 5 | Сүйінбайдың Қатағанмен айтысындағы тартыс | 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
|
1 | 12.12 | |||
28 | 6 | Айтыстың көркемдік ерекшеліктері | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.3.2.1. Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру |
1 | 14.12 | |||
VII Жамбыл Жабаев. «Зілді бұйрық» — 3 сағат +1 сағат ТЖБ
|
||||||||
29 | 1 | Жамбыл Жабаев | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 | 19.12 | |||
30 | II | Тоқсандық жиынтық бағалау
|
1 | 21.12 | ||||
31 | 2 | «Зілді бұйрық» өлеңі және тарих | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 26.12 | |||
32 | 3 | «Зілді бұйрық» өлеңі.
|
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу
|
1 | 28.12 | |||
ІІІ тоқсан — 20 сағат |
||||||||
3-бөлім: Балалар мен үлкендер |
||||||||
VIII М. Жұмабаев. «Батыр Баян» — 5 сағат |
||||||||
33 | 1 | Мағжан Жұмабаев. Өмірі мен шығармашылығы | 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау | 1 | 9.01 | |||
34 | 2 | «Батыр Баян» жыры және тарих | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 11.01 | |||
35 | 3 | «Батыр Баян» жырының кейіпкерлері | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 | 16.01 | |||
36 | 4 | «Батыр Баян» жырының көркемдік ерекшелігі | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 | 18.01 | |||
37 | 5 | Ер есімі — ел есінде | 7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 | 23.01 | |||
IX М. Әуезов. «Көксерек» — 5 сағат |
||||||||
38 | 1 | Мұхтар Әуезов. «Көксерек» әңгімесі. | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. | 1 | 25.01 | |||
39 | 2 | «Көксерек» әңгімесінің композициясы | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 30.01 | |||
40 | 3 | Әңгіме кейіпкерлері | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 | 1.02 | |||
41 | 4 | Көксерек бейнесі
Пейзаж. Суреттеу. |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау | 1 | 6.02 | |||
42 | 5 | «Көксерек» әңгімесінің идеясы.
БЖБ-3 |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 | 8.02 | |||
X Қ. Қайсенов. «Жау тылындағы бала» -5 сағат
|
||||||||
43 | 1 | Қасым Қайсенов. «Жау тылындағы бала» (кіріспе) | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 | 13.02 | |||
44 | 2 | «Жау тылындағы бала» повесі | 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 15.02 | |||
45 | 3 | «Жау тылындағы бала» повесі | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 | 20.02 | |||
46 | 4 | Кейіпкерлер бейнесі | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
|
1 | 22.02 | |||
47 | 5 | Бейбіт өмір салтанаты | 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 | 27.02 | |||
XI С. Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» — 4+1 ТЖБ |
||||||||
48 | 1 | С.Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» (кіріспе) | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 1.03 | |||
49 | 2 | Кейіпкерлер бейнесі | 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау |
1 | 6.03
|
|||
50 | 3 | Композициялық құрылымы. | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 | 13.03
(8.03)
|
|||
51 | III | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 15.03 | ||||
52 | 4 | Ата мұраң – асыл қазынаң | 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. | 1 | 20.03 | |||
ІV тоқсан-16 сағат |
||||||||
4-бөлім: Ұрпақ тәрбиесі
|
||||||||
XII М. Шаханов. «Нарынқұм зауалы» — 5 сағат
|
||||||||
52 | 1 | Мұхтар Шаханов. Баллада. Диалог. Лирикалық кейіпкер. | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 | 3.04 | |||
53 | 2 | «Нарынқұм зауалы» балладасы. Махамбеттің соңғы сөзі | 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 5.04 | |||
54 | 3 | Әке үкімі | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту
|
1 | 10.04 | |||
55 | 4 | Шығарманың көркемдігі | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 | 12.04 | |||
56 | 5 | Ер намысы-ел намысы | 7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 | 17.04 | |||
XIII Темірхан Медетбек. « Тәуелсізбін» өлеңі – 3 сағат |
||||||||
58 | 1 | Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 | 19.04 | |||
59 | 2 | Өлеңнің көркемдік ерекшелігі | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 | 24.04 | |||
60 | 3 | Тәуелсіз Қазақстан.
БЖБ-4 |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу
|
1 | 26.04 | |||
XIV Т. Әбдік. «Қонақтар» — 4 сағат |
||||||||
61 | 1 | Төлен Әбдік. «Қонақтар» әңгімесі | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 | 2.05
(1.05)
|
|||
62 | 2 | «Қонақтар» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы | 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау | 1 | 3.05 | |||
63 | 3 | Шығарманың композициялық құрылымы | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 | 8.05 | |||
64 | 4 | Әңгіме кейіпкерлері. Шығармадағы ұлттық құндылық.
|
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 | 10.05 | |||
XV А.С. Пушкин. «Ескерткіш» — 3 сағат +1 ТЖБ |
||||||||
65 | 1 | А.С. Пушкин. «Ескерткіш» өлеңі | 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 | 15.05 | |||
66 | IV | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 17.05 | ||||
67 | 2 | Шығарманың көркемдік ерекшелігі. | 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу | 1 | 22.05 | |||
68 | 3 | «Тіл біткен жүрер менің атымды атап…»
|
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. | 1 | 24.05 | |||