Өрнектерді  түрлендіруде  негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдікті  қолдану  тақырыбына  есептер  шығару

Бекітемін:

 

Сабақ:  Өрнектерді  түрлендіруде  негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдікті  қолдану  тақырыбына  есептер  шығару Мектеп:   Қорғантұз ЖОББМ
Күні: Мұғалімнің есімі: Сарсенбаева Айнур.
Сынып: 9 Қатысқандар саны:  Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) А)білімділік:Тригонометриялық өрнектер және оларды түрлендіру тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылап тиянақтау, тригонометрия туралы қосымша ғылыми мағлұматтар беру, оқушылардың білімдерін байқау.

Б)тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру,өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету,шапшандыққа тәрбиелеу.

В)дамытушылық:

ой-өрісін дамыту,білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару,іскерліктерін дамыту ,теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.

 

Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар:
Табыс критерийлері:

1. Негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдіктерді  біледі.

2.Есептер шығаруда негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдіктерді  қолдана  алады.

3.Тригонометриялық  функциялардың  негізгі  қасиеттерін  меңгерген

 

1. Негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдіктердің  шығу  тарихын  біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдіктерді  қолданып  есеп  шығара  алады
Кейбір  оқушылар:
Есеп  шығару  барысында  түрлендірулер  жасай  алады.
Тілдік мақсат Оқушылар
  Ереже айтуда, есептер шығаруда математикалық терминдерді пайдаланып,  сөйлей алады.
  Негізгі сөздер мен тіркестер
  Тікбұрышты  үшбұрыштың  қабырғалары   мен  бұрыштары  арасындағы  қатыстар.  Пифагор  теоремасы.  Келтіру  формулалары
  Сыныптағы диалог / жазылым  үшін  пайдалы  тілдік бірліктер айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды,  сұрақтар қоя алады. Таңбалар ережесін пайдаланып, математикалық символдарды дұрыс жаза алады.
  Талқылауға арналған тармақтар  топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды.
  Сіз неліктен…………екенін айта аласызба?

Өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді.

Алдыңғы оқу  
Жоспар

ланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Бағалау Ресурстар
Басталуы

(10мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   5мин

·        Білу

1)Оқушылардың зейінін шоғырландыруға, «Көршіме тілегім…»

Шаттық шеңберінде тұрып көршімізге фигуралармен қатыстырып тілек айту (Мысалы: төртбұрыштай төрт құбылаң тең тең болсын, пирамида тәрізді әлемге әйгілі бол, … т.б.)

 

2)Сандар арқылы топқа  біріктіру

Ітоп «Синус»,  ІІтоп «Косинус»,

ІІІтоп «Котангенс»

 

 

Бағалау критерийлері

· Өз бетімен білім алуы

· Дербес жұмыс жасауы

· Жұпта жұмыс жасауы

· Математикалық білімі

· Математикалық тілі

· Бағалауы

 

3) Өткен тақырыптарды қайталау.

Өткен тақырыпты қайталау мақсатында оқушылармен

·        «Кім шапшаң?» Тригонометриялық функцияның градустық мәндерін табу.

·        «Өрнектің мәнін тап» берілген өрнектердің мәнін

Тауып, есептеу. Дұрыс шешімі интербелсенді тақтада көрсетіледі.

 

Бағалау критерийлері:

·                   Есепті шығару алгоритмінің дұрыс жүргізілуі;

·                   Жауаптарының дұрыстығы;

·                   Есептердің толық шығарылуы.

 

·                   Түсіну.

4)Өткен тақырыпты  пысықтау мақсатында «Еске түсіру» жаттығуын орындатамын. . Негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдіктерді атап көрсету.

 

1- слайд

Өрнектерді  түрлендіруде  негізгі  тригонометриялық  тепе – теңдікті  қолдану  тақырыбына  есептер  шығару.

       
2- слайд                     ЕРЕЖЕ!

 

Сабағымыздың эпиграфы

Математика дәлдікке,

тәртіпке үйретеді

Логикалық ойды,ақылды кеңейтеді.

 

 

 

 

 

3- слайд

Сабақтың мақсаты

А)білімділік:Тригонометриялық өрнектер және оларды түрлендіру тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылап тиянақтау, тригонометрия туралы қосымша ғылыми мағлұматтар беру, оқушылардың білімдерін байқау.

Б)тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру,өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету,шапшандыққа тәрбиелеу.

В)дамытушылық:

ой-өрісін дамыту,білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару,іскерліктерін дамыту ,теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.

 

 

Сабақтың  әдісі: ұжымдық  оқыту, өзара  оқыту.

Техникалық құралдар: мультимедия, интерактивті  тақта,  слайдтар

Сабақтың жоспары:

І.Ұйымдастыру.

ІІ.Уйге берілген тапсырманы тексеру.

ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау.

ІV. Бекеттер бойынша жұмыстар.Деңгейлік тапсырмалар.

V.Сергіту сәті.

VІ. Шағын тест.

VІІ.Үйге тарсырма беру

VІІІ.Рефлексия

Бағалау критерийлері:

·                   Сұрақтың дұрыс қойылуы;

·                   Топта ұйымшылдықтың болуы;

·                   Жауаптың дұрыстығы, толықтығы.

 

 

 

Формативті бағалау

 

 

 

 

Бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайдтағы дұрыс жауаптарға қарап, критерийлер бойынша өзгені бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Фигура» тәсілімен топты бағалау

 

 

Интерактивті тақта, слайд

9-сынып

Алгебра

Авторы:

Шыныбеков  А.Н.

Тригонометриялық  өрнектер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сұрақтар

 
Ортасы

 

(20мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Негізгі бөлім.

·        Қолдану

Топтық жұмыс

Талдау

Оқушылардың қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін.

А деңгейі.

Жалпы вагон оқушыларға.

№1.

Өрнектің мәнін табындар.

tg450+tg600+ctg300.

№2.

Өрнекті ықшамда:

(1+tg2α) cos2α

№3. Есептеңдер: sinα=  -және

болса, cos -ның мәнін .

 

В деңгейі.

Плацкарт вагон оқушыларға.

№1.

Өрнекті ықшамдандар:

(  + cos2α)

№2.

Есептеңдер:

ctg  = 3 болса, онда   өрнегінің мәнін табыңдар.

 

С деңгей.Купе вагонына тапсырмалар.

№1.

 

Тепе теңдікті дәлелдеңдер:

 

Шағын тест.

 

Топ ішінде бірін-бірі бағалау

 

 

Оқушылармен бірге критерийлік бағалау.

 

 

 

Әр оқушы өз деңгейлері бойынша есептерді шығарады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар бір – бірімен дәптерлерін алмастырыу  арқылы тесттерін тексереді

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 
Аяқталуы

 

 (2мин)

 

·                   Жинақтау

Рефлексия

 

 

 

Бір-бірін бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

Тапсырма жазылған парақтар

 

 

 

 

 
Қорытын

ды бөлім

(3мин)

 

 

·                   Бағалау

1. Оқушының   өзін–өзі  бағалау парағы

2.  Оқушының   өзіндік   есебі.

2.Үйге тапсырма №18,19

Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру

 

 

Жинаған балдары арқылы жиынтық бағалау

 

Бағалау критериі