Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдікті қолдану тақырыбына есептер шығару
Бекітемін:
Сабақ: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдікті қолдану тақырыбына есептер шығару | Мектеп: Қорғантұз ЖОББМ | |||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Сарсенбаева Айнур. | |||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | А)білімділік:Тригонометриялық өрнектер және оларды түрлендіру тақырыбы бойынша алған білімдерін жалпылап тиянақтау, тригонометрия туралы қосымша ғылыми мағлұматтар беру, оқушылардың білімдерін байқау.
Б)тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру,өзара жолдастық көмек көрсете білуге, ойын тиянақты дәл айта білуге үйрету,шапшандыққа тәрбиелеу. В)дамытушылық: ой-өрісін дамыту,білуге тиісті міндетті деңгейдегі есептерді шығару,іскерліктерін дамыту ,теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: | |||||||||||||||||||||||||||
Табыс критерийлері:
1. Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді біледі. 2.Есептер шығаруда негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдана алады. 3.Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін меңгерген
|
1. Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктердің шығу тарихын біледі. | |||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолданып есеп шығара алады | ||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||||||||||||||||||||||||
Есеп шығару барысында түрлендірулер жасай алады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар | |||||||||||||||||||||||||||
Ереже айтуда, есептер шығаруда математикалық терминдерді пайдаланып, сөйлей алады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер | ||||||||||||||||||||||||||||
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар. Пифагор теоремасы. Келтіру формулалары | ||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады. Таңбалар ережесін пайдаланып, математикалық символдарды дұрыс жаза алады. | ||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды. | ||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен…………екенін айта аласызба?
Өмірде қажеттілік маңызы болғандықтан, қолдана білуге үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | ||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар
ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||
Басталуы
(10мин)
5мин |
· Білу
1)Оқушылардың зейінін шоғырландыруға, «Көршіме тілегім…» Шаттық шеңберінде тұрып көршімізге фигуралармен қатыстырып тілек айту (Мысалы: төртбұрыштай төрт құбылаң тең тең болсын, пирамида тәрізді әлемге әйгілі бол, … т.б.)
2)Сандар арқылы топқа біріктіру Ітоп «Синус», ІІтоп «Косинус», ІІІтоп «Котангенс»
Бағалау критерийлері · Өз бетімен білім алуы · Дербес жұмыс жасауы · Жұпта жұмыс жасауы · Математикалық білімі · Математикалық тілі · Бағалауы
3) Өткен тақырыптарды қайталау. Өткен тақырыпты қайталау мақсатында оқушылармен · «Кім шапшаң?» Тригонометриялық функцияның градустық мәндерін табу. · «Өрнектің мәнін тап» берілген өрнектердің мәнін Тауып, есептеу. Дұрыс шешімі интербелсенді тақтада көрсетіледі.
Бағалау критерийлері: · Есепті шығару алгоритмінің дұрыс жүргізілуі; · Жауаптарының дұрыстығы; · Есептердің толық шығарылуы.
· Түсіну. 4)Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында «Еске түсіру» жаттығуын орындатамын. . Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді атап көрсету.
Сабақтың әдісі: ұжымдық оқыту, өзара оқыту. Техникалық құралдар: мультимедия, интерактивті тақта, слайдтар Сабақтың жоспары: І.Ұйымдастыру. ІІ.Уйге берілген тапсырманы тексеру. ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау. ІV. Бекеттер бойынша жұмыстар.Деңгейлік тапсырмалар. V.Сергіту сәті. VІ. Шағын тест. VІІ.Үйге тарсырма беру VІІІ.Рефлексия Бағалау критерийлері: · Сұрақтың дұрыс қойылуы; · Топта ұйымшылдықтың болуы; · Жауаптың дұрыстығы, толықтығы.
|
Формативті бағалау
Бір-бірін бағалау.
Слайдтағы дұрыс жауаптарға қарап, критерийлер бойынша өзгені бағалау
«Фигура» тәсілімен топты бағалау
|
Интерактивті тақта, слайд 9-сынып Алгебра Авторы: Шыныбеков А.Н. Тригонометриялық өрнектер
Слайд
сұрақтар |
|||||||||||||||||||||||||
Ортасы
(20мин)
|
Негізгі бөлім.
· Қолдану Топтық жұмыс Талдау Оқушылардың қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін. А деңгейі. Жалпы вагон оқушыларға. №1. Өрнектің мәнін табындар. tg450+tg600+ctg300. №2. Өрнекті ықшамда: (1+tg2α) cos2α №3. Есептеңдер: sinα= -және болса, cos -ның мәнін .
В деңгейі. Плацкарт вагон оқушыларға. №1. Өрнекті ықшамдандар: ( + cos2α) №2. Есептеңдер: ctg = 3 болса, онда өрнегінің мәнін табыңдар.
С деңгей.Купе вагонына тапсырмалар. №1.
Тепе теңдікті дәлелдеңдер:
Шағын тест. |
Топ ішінде бірін-бірі бағалау
Оқушылармен бірге критерийлік бағалау.
Әр оқушы өз деңгейлері бойынша есептерді шығарады
Оқушылар бір – бірімен дәптерлерін алмастырыу арқылы тесттерін тексереді
|
Оқулық
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
(2мин) |
· Жинақтау Рефлексия
|
Бір-бірін бағалау
|
Слайд
Тапсырма жазылған парақтар
|
|||||||||||||||||||||||||
Қорытын
ды бөлім (3мин)
|
· Бағалау 1. Оқушының өзін–өзі бағалау парағы 2. Оқушының өзіндік есебі. 2.Үйге тапсырма №18,19 Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру
|
Жинаған балдары арқылы жиынтық бағалау |
Бағалау критериі
|
|||||||||||||||||||||||||