Әнуар Жапаров Қазына  көтерген бала

Күні: 7.12.2018 ж. Әдебиеттік оқу                   Мұғалімнің есімі: Бердемова Ж
Сынып  4 Қатысқандар саны:7 Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Әнуар Жапаров Қазына  көтерген бала
Сабақ негізделген оқу мақсаты: * Оқушыларға Әнуар Жапаровтың «Қазына көтерген бала» атты әңгімесі бойынша қазақтың аса көрнекті геолог-ғалымы әрі қоғам қайраткері Қаныш Сәтбаевтың өмірімен таныстыру .*Мәтіннен  Қанышты суреттеген тұсты тауып оқуды үйрету.*Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже *Оқушыларға Әнуар Жапаровтың «Қазына көтерген бала» атты әңгімесі бойынша қазақтың аса көрнекті геолог-ғалымы әрі қоғам қайраткері Қаныш Сәтбаевтың өмірімен танысады .*Мәтіннен  Қанышты суреттеген тұсты тауып оқуды үйренеді.*Топта бірлесіп жұмыс жасайтын болады
Әдіс — тәсілдер 1.Қызығушылықты оятуҚаныш туралы не білесің?2. Топтық жұмысМәтінмен жұмыс

3. Жұптық жұмысКестемен жұмыс4.Жеке  жұмыс5-тапсырма

Көрнекілігі смайликтер, постер, маркерлер, қанатты сөздер,
Жоспар     
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) Мұғалімнің  іс-әрекеті  Оқушының іс-әрекеті
Басталуы 1. Ұйымдастыру: 2 мин Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. АмандасуКүндей жадырап,
Айдай арайлап.Жұлдыздай жарқырап,Судай мөлдір таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық.Шаттық шеңбері
Балалар шаттық шеңберін құрып, бір — бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.Қайырла таң Жер – Ана,Қайырла таң, көк аспан.
Қайырла таң, достар,Қайырла таң Апайлар!
2. Топқа бөлу. Қима қағаздарды құрастыру арқылы мақал шығарып алады. Сол бойынша бөлінеді. Сабақтың ережесін шығару. Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру.
II. «Миға шабуыл» 5 мин Үй тапсырмасын сұрау:Сұрақ – жауап.
Оқушылар

мен амандасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сәттілік тілейді, тілек айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы Сабақтың тақырыбын хабарлау. Күннің жадын жазу.
Жазушы Әнуар Жапаровтың « Қазына көтерген бала» әңгімесін оқып, ғалымның өзіне тән бір ерекшелігімен танысасыңдар.
Мұғалімнің ақпарат беруі:Қаныш Сәтбаев – 1899 — 1964 жылы) Баян ауыл ауданы, Павлодар облысы қазақ және Кеңес Одағының геологы, қоғам қайраткері, Қазақ КСР Ғылым академиясын ұйымдастырушы және оның тұңғыш президенті, Қазақ КСР академиясының академигі, Кеңес Одағының және Қазақстанның металлогения мектебінің негізін қалаушы, Ол Жезқазған, Қарағанды, Алтай жер аймақтарын зерттеп, көптеген кен орындарын ашқан. Маңғыстау, Мұғалжар, Торғай өңірлерінің табиғи байлықтарын анықтады.

Қаныш Сәтбаев – қазақтың аса көрнекті геолог-ғалым әрі қоғам қайраткері. Ол Жезқазған, Қарағанды, Алтай жер аймақтарын ашқан. Қаныш Имантайұлы Сәтбаев (1899 жылы, Баянауыл ауданы, Павлодар облысы31 қаңтар, 1964 жылы, Мәскеу) — қазақ және Кеңес Одағының геологы, қоғам қайраткері, Қазақ КСР Ғылым академиясын ұйымдастырушы және оның тұңғыш президенті          Жазушы Әнуар Жапаровтың төмендегі «Қазына көтерген бала» әңгімесін оқып, ғалымның өзіне тән бір ерекшелігімен танысамыз. 2. Оқулықпен жұмыс. Мәтінді түсініп, жалғастырып оқу. Әр азат жолды жеке түсіндіріп айту.

Рөлге бөліп оқу. 3. Сөздік жұмыс. Геолог – жер құрылысы мен қабатын және ондағы пайдалы қазбаларды табумен айналысатын ғалым.Қосымша деректер

 

 

 

 

-Қ.Сәтбаевтың туғанына 100 жыл толуына орай шығарылған монета- Қ.Сәтбаев атындағы ғаламшар- Қ.Сәтбаев атындағы канал (Ертіс-Қарағанды каналы)- Ақсу қаласындағы ескерткіш мүсін

Түсінгендерін тексеру: Әңгімедегі Қаныш деп отырған бала кім?

Ол туралы не білесің? Балалар қапшықтың ішінде не бар деп ойлады? Қаныштың ұстазы кім? Ол суретті көргенде қандай ойда болды?2. Қаныш қандай бала болғанын мәтінге және кестеге сүйеніп жаз.ЕКІ ЖАҚТЫ КҮНДЕЛІК

 

  Меніңше Шындығында

 

 

 

Қаныш қандай бала болған? Дәлел  
     

ҮІІ.  Қорыту. Әңгіме неліктен «Қазына көтерген бала» деп аталған? Қаныштың салған суретін көз алдыңа елестету арқылы салып көр.

 

 

Топпен жұмыс жасалады

 

 

 

Сұрақтар қойылады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Қойылған сұрақтарға жауап береді

 

Құрманғазы туралы

түсінік алады.

 

Жұптық, жеке, топтық жұмыстар жүргізіледі.

Дәптермен

жұмыс

жасайды.

Аяқталуы  Біз не үйрендік? Не білдік? Нені білгім келеді?

Үйге тапсырма: Мәтінді  оқу, мазмұндау, дәптермен жұмыс

Кері байланыс жасалады.

 

 

 

 

 

Өз ойын ашық айтады.