Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.

 Тақырыбы: Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.
Мектепалды сынып/топ
Мектеп/МҰ:

Педагогтің аты­жөні: Нәдірқұлова Гүлмира
Қатысушылардың саны:
Оқыту мақсаттары:
Күтілетін нәтижелер
Тілдік мақсаттар:
Алдыңғы білім:
Жоспарланған уақыт
Басталуы 0–5 минут
Қатыспағандардың саны:

0.2.1.4. Кез келген санды бір санға арттырса одан кейінгі сан шығатынын түсіну.

0.2.1.5.Кез келген саннан бір санды кемітсе одан бұрынғы(алдындағы) сан шығатынын түсіну.

Барлық тәрбиеленушілер:
кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан шығатынын түсінеді.
Көптеген тәрбиеленушілер:кез келген сан үшін алдыңғы ж не кейінгі санды атайды.
Кейбір тәрбиеленушілер:
оның алдындағы және одан кейінгі санды біле отырып, санды анықтайды.
Дағдыларын дамыту:өзінің сұрақтарын қойғанда және педагогпен тәрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады.

Пәндік лексика және терминология:
алдыңғы, кейінгі.
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
– Осы санға қатысты кейінгі сан қалай туындайтынын және осыған қатысты алдыңғы сан қалай туындайтынын түсіндір.

– Қалай ойлайсың, алдыңғы және келесі сандар орындарын ауыстыра ала ма?

– Санаудың қандай түрлерін білесің?

Жазу:
түрлі түсті қарындаштармен бояу.
Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.
Жоспарланған іс­ әрекет

Ресурстар

Ынталандыру.

Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы әңгімелеулерін сұрайды.
«Отбасы» сөзінің мағынасын  түсіндіреді.

Өзектендіру.
Педагог балалардан отбасы деген не, оның  бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Әрбір адам үшін отбасы – бұл  бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар.
Отбасында адамның жеке басы, оның

Мектепалды даярлық сыныбына арналған «Ынтымағы жарасқан отбасы»  қысқа мерзімді жоспары

Тәрбиесі қалыптасады. Сондықтан  әдетте адамның кім болатыны  отбасының қандай болуына байланысты.

Ортасы
6–15
16–25
Рефлексия
25­30
Үйренгенді бекіту
Балалар педагогпен бірге 20­ға дейін санамақ орындайды.

Педагог балаларға әліппе­ дәптердегі 1­суретке қарауды ұсынады.Балалар отбасы мүшелерін, содан кейін олардың вагондарға орналасу тә ртібін атайды.Педагог балаларға сызықпен вагонды оның реттік нөміріне сәйкес келетін цифрмен  біріктіруді ұсынады.
Сергіту сәті.
Педагогтің қалауы бойынша.
( Әдістемелік нұсқаудың соңын қараңыз.)
Бұрын үйренгенді бекіту
Әліппе­дәптердегі
2­тапсырманы орындау ұсынылады. Балалар қалдырылған  цифрды  төмендегі карточкалармен сызып қосып бояйды. Осы тапсырманы орындау реттік санау және цифрлық бейнені санның сандық сәйкестігімен беттестіру білімін бекітуге ықпал жасайды.

Рефлексия.
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы  өз жұмысын «Сәттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.