Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Цитоплазмалық тұқым қуалаушылық. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Адамның генетикалық  ауруы

Биологияпәнінің мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Биология Сынып: 9 Мерзімі:
Тақырыбы: Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Цитоплазмалық тұқым қуалаушылық. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Адамның генетикалық  ауруы.
Мақсаты: Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Цитоплазмалық тұқым қуалаушылық. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері.  туралы білімдерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Цитоплазмалық тұқым қуалаушылық. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. туралы білімдерін қалыптастырады.
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе бөлім 2 минут  «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы бойынша ынтымақтастық атмосфера қалыпастыруамын. Стикерге осы сабақтан қандай мақсат күтетіндері туралы жазып, жүрек салынған плакатқа ілу арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады.   Түрлі-түсті стикерлер
2 минут Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын. 6 оқушыдан 4 топқа санау  арқылы бөлінеді.   Таратпа қағаздар
5 минут «Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын. Оқушылар миға шабуыл жасай отырып, өткен сабақты естеріне түсіріп, сұрақтарға жауап береді. Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

Оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар
Жаңа сабақ

таныстырылымы

5 минут

 

 

 

 

 

 

10 минут

Білу. «Шеңбердегі әңгіме» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

 

 

 

 

Түсіну. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында топтық жұмыс орындатамын. «Т» кестесін жасатамын.

Оқушылар сыни тұрғысынан ойлана отырып, шеңбер болып тұрып, сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

 

 

Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

 

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

 

А4 қағазы.

 

 

 

 

Оқулық, плакат, маркер, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар

 

 

 

 

Жаңа сабақты қолдану 5 минут

 

 

 

5 минут

Қолдану. «Кім жылдам» ойыны бойынша оқулықтағы сұрақтармен жұмыс орындатамын.

 

Талдау.  Жұптық жұмыс жасатамын.

Қима қағаздарға жазылған тапсырмаларды жылдам орындайды. Дәлелдейді.

Жаңа сабақтың тақырыбын жұптасып, талқылайды. Пікір алмасады.

Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

Плакат,м маркер, оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті фишкалар
Қорытынды 5 минут Жинақтау. «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы  бойынша жаңа сабақты қорытындылаймын. Сабақтң басында жазған стиерлерлерін алып, мақсатқа жеткен, жетпегендерін айтып жаңа сабақт қорытындылайды. Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

Интербелсенді тақта, түрлі-түсті фишкалар
Бағалау 3 минут Бағалау. Топтық бағалау.

«Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау.

 

Топ басшылары топ мүшелерін бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.    
Рефлексия 3 минут «Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін тарату.

Үй тапсырмасын беру.

 

Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.

Күнделікке жазып алады.

  Рефлексия плакаты,

Стикер

Күнделік