«Компьютерлік жүйелер мен желілер»

Сабақ жоспары

Көп мерзімді жоспар бөлімі:

 

«Компьютерлік жүйелер мен желілер»

Мектеп: Химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі   Павлодар қ.

 

Мұғалімнің аты-жөні: Ахатаева Д.С.

 

Күні: Қатысушылар саны:

 

Сынып: 6 Қатыспағандар:  
Сабақтың тақырыбы Есептеуіш техниканың даму тарихы  
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.1 -есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу
Сабақтың мақсаты ЭВМ-нің даму тарихымен танысу

 

Бағалау критерийлері 1)  есептеу құрылғыларының даму кезеңдерін көрсетеді;

2) есептеу құрылғыларының даму тарихын сипаттайды;

3) есептеу құрылғыларының даму перспективасын сипаттайды.

Тілдік мақсаты

 

Оқушылар:

есептеу құрылғыларының  даму тарихы туралы айта алады

есептеу құрылғыларының дамуын атай алады

Пәндік лексика мен терминология:

Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде
Компьютер Компьютер Computer
Тарих История History
Сандық компьютер Цифровой компьютер digital computer
Механикалық құрылғылар Механические устройства mechanical devices

 

Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:

Менің ойымша …

Жеке менің ойым …

Маған келетін болсақ …

Менің көзқарасым бойынша …

Сіз қалай ойлайсыз?

Келісесіз бе / келіспейсіз бе?

Сіздің көзқарасыңыз қандай …?

Ақпаратты еңгізу (шығару) құрылғыларына … құралдар жатады

 

Құндылықтарды дарыту Ынтымақтастық, тиімді байланысқа түсу дағдыларын білім беру, нақтылап айтқанда, жұптық және топтық жұмыс арқылы дамыту.
Пәнаралық байланыстар Тарих, ӘК құрылғысы
Бастапқы білім Оқушылар ЭВМ-нің даму тарихымен таныс

 

 

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

 

Ресурстар
Сабақтың басы

0-7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

8-15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

16— 30 мин

 

Ұйымдастыру:

Оқушылармен амандасу. Ортақ орта құру.

Бейнені (сурет) зерттеп, өз болжамдарын айтады. Осы суреттерді не біріктіретінін талқылайды.

Қатысушылар ой жүгіртіп, сабақтың тақырыбы мен мақсатын тұжырымдайды

 

Оқушылар жауабы

(Бұл құрылғылардың барлығы есептеу құрылғыларының даму тарыхының белгілі кезеңдеріне байланысты)

 

 

 

 

 

Бейнежазбасын көрсетіп мұғалім жаңа материалды енгізеді

 

 

 

Ойлану кезеңі

Бейнероликпен жаңа ақпарат бойынша тексеру жұмысы (Тапсырманы орындаған сәтте, оқушылар топта жұмыс жасайды).

Тапсырма толығымен орындалған соң, мұғалім оқушылармен бірге алған нәтижелерін талқылайды. Мұғалім оқушылар жауабын тыңдайды.

 

 

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЭВМ-нің даму тарих бейнежазбасы

https://www.youtube.com/watch?v=qVYNw9qJCeM

(1.47-8.00, 9.00-13.00)

 

 

 

1.1 қосымшасы

 

 

 

 

 

 

31-36 мин

Қалыптастырушы бағалау.

Оқушыларға есептер таратылып беріледі немесе cілтеме пайдаланып онлайн түрінде өтуге болады.

Алдымен жекелей орындалу қадағаланып, соңынан нәтижемен бөлісу қажет.

 

https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/esepteuish-texnikanyng-damu-tarixy

 

1.2 қосымшасы

 

Сабақтың соңы

37-40 мин

Рефлексия.

«Синквейн» әдісі.

Оқушыларға сабақ жайлы өз ойларын білдіруге мүмкіндік беріледі.

Синквейн құрудың ережелері:

— 1-жол – бір сөз, тақырып атауы, құбылыс, көбіне бұл зат есім;

— 2-жол – екі сөз, бұл ұғымды сипаттайтын сын есімдер

— 3-жол– үш сөз, ұғымның әрекетін білдіретін еістіктер;

— 4-жол – төрт сөз, ойды логикалық түрде аяқтауға көмектесетін төрт сөз / автордың тақырыпқа көзқарасын білдіретін қысқа сөйлем;

— 5-жол – бір сөз, тақырып синонимі, қорытынды, көбіне зат есім арқылы берілетін аталмыш ұғыммен, ассоциациямен байланысты адам өз сезімін білдіреді.

 
Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?  Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз? Бағалауоқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.

Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту

Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.

Дифференциация тапсырмаларда көрініс табады.

АКТ-нің дамыған дағдылары бар оқушыға бағытталған бағдар бар.

 

Өзін-өзі бағалау, бірін-бір бағалау.

Мұғалім бағалайды

ӘК-мен жұмыс.

ТБ негізгі ережелері

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма?

Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме?

Егер жоқ болса, неге?

Сабақта  дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз.   
 
Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспекті жақсы өтті (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақ барысы жақсартуға не мүмкіндік берер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында мен сынып туралы, олардың жетістіктері туралы не анықтадым/келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек, жеке оқушылардың қиыншылықтары?