Дене мүшелері Сабақ жоспары
6 Тексерілді «__»_______20___ж
_________
Психолог маман: Бекназарова Назира
Баланың аты-жөні: _______________________________________________________
Күні: ______________________________________
Тақырыбы: «Дене мүшелері»
Мақсаты: Сезім мүшелерінің қоршаған ортаны тануда, қоғамның дамуында атқаратын рөлін түсіндіру.
Білімділік: Тақырып бойынша түсінік қалыптасытыру, білімін кеңейту.
Түзету-дамытушылық: . Зейінін шоғырландыру. Ақыл-ой, есте сақтау, қабылдау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Өз-өзіне қызмет етуге,үлкен-кішіні сыйлауға, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Табиғатты аялауға үйрету.
Әдіс-тәсілі: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, д/ойындар, мазмұнды суреттер.
Көрнекілігі: жүрекшелер суреті, тақырыптық сурет, текше мен үлестірмелі заттар.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
- Баламен сәлемдесу;
- Сабаққа керекті құрал-жабдықтарын даярлау;
- Баланың сабаққа қатысуын белгілеу.
ІІ. Сабақ барысы:
- Психологиялық түзету жаттығуларды орындау: «Жылы жүрек» бір-бірімізге жылы лебімізді білдірейік.
- ___________________________________________________________________
- Тақырып бойынша әңгімелеу: Дене мүшелерімен таныстыру.
- Дене мүшелерінің атқаратын қызметтерімен таныстыру.
- Балаға сұрақ қою.
- Сөздік қорын молайту, жаңа сөздерді құрастыру дағдыларын қалыптастыру.
- Жаттығулар:
- «Дене мүшесін суретке қарап ата», «Суреттермен жұмыс», «Бір сөзбен айт», «Мен айтамын сен тап»
- Сергіту жаттығулары.
- Ойлау қабілетін дамытуға арналған жаттығулар:
«Не жетіспейді?», «Қайсысы артық?», «Мынау…….?».
- Психо- жаттығу
- Сергіту сәті
- Дидактикалык ойын: «Кайтала» «Көрсет» «Ата»
ІІІ. Қорытынды
- Сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту;
- Баланы мадақтау.
ІV. Үйге тапсырма.
7 Тексерілді «__»_______20___ж
_________