Біздің көңіл-күйіміз

 

«Біздің көңіл-күйіміз»

Мақсаты: Адамның эмоциональді қалыптағы жағдайларын тани білуге, оларды жеткізе білуге тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: «Бауырсақтың» эмоционалді қалыптағы схемелық бейнелері бейнеленген конверттер, айна, қағаз, қарындаштар.

Сабақ барысы

  1. «Шаршылар салайық» тыныс алу жаттығуы.
  2. Мұрын арқылы баяу әрі терең тыныс ала отырып, қолымызды алдыға қарай тік баяу иық деңгейіне дейін көтереміз.
  3. Демімізді шығармай, ұстап тұрамыз.
  4. Одан кейін алақанымызбенм көз алдымызда шаршы бейнесін сала отырып, демімізді баяу шығарамыз.
  5. Психологиялық ойын «Менің көңіл-күйім» жаттығуы

Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар

ΙIΙ. «Айна» ойыны.

Ойын барысы:

  1. Балалар, сендер – «айна» боласыңдар. Ар мен

«айнаға» карап, сендерден менің бет — әлпетімдегі қалыпты сұраймын:

а) Балалар еш көмексіз өз беттерімен табады.

б) төмендегі сөйлемдерге сүйенеді.

Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Далада жаман ауа – райы болғанда мен көңілсіз боламын.

Маған күлкілі оқиға айттым.

Мен найзағайдан қатты қорқамын.

Мен қатты ашуландым.

«Айна» тек қана бет — әлпеттің қалпын айтып қана қоймай оны дәлме – дәл көрсетіп жеткізуі тиіс.

ΙΙΙ. Ым – ишара түрінде берілген эмоциональді қалыптардың сызбамен сәйкестігі.

  1. Әр бала «бауырсақтан» эмоциональді қалып бейнеленген сызба сурет бар конверт алады.
  2. Суретке мұқият қарап бауырсақтың қандай жағдайда бейнеленгенін атап, анықтаулары керек.
  3. IV. Эмоционалды қалыптың сызбасын еске түсіріп салу керек./әр бала өз конвертіндегі қалыпты/
  4. Бауырсақ суретте қандай болғанын еске түсіру.
  5. Бала осы эмоцияны көрсетуі керек.
  6. Қағаздағы сызбаны атауы керек.
  7. «Оралма» жаттығуы/1 сабақ/
  8. Рефлексия. «Күн шуақ» балалар сабақтан алған әсерімен бөлісу.