Генетикалық ақпарат. Н.К. Кольцов. ДНҚ — нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болып табылады. ДНҚ-ның екі еселенуі (редупликациясы). ДНҚ  матрицасына сәйкес ақпараттың РНҚ-ның түзілуі.

Биология пәнінің мұғалімі:

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Биология Сынып: 9 Мерзімі:
Тақырыбы: Генетикалық ақпарат. Н.К. Кольцов. ДНҚ — нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болып табылады. ДНҚ-ның екі еселенуі (редупликациясы). ДНҚ  матрицасына сәйкес ақпараттың РНҚ-ның түзілуі.
Мақсаты . Генетикалық ақпарат. Н.К. Кольцов. ДНҚ — нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болып табылады. ДНҚ-ның екі еселенуі (редупликациясы). ДНҚ  матрицасына сәйкес ақпараттың РНҚ-ның түзілуі.болу туралы таныстыру.
Күтілетін нәтиже: Генетикалық ақпарат. Н.К. Кольцов. ДНҚ — нәруыз синтезделу үшін матрица (қалып) болып табылады. ДНҚ-ның екі еселенуі (дупликациясы). ДНҚ  матрицасына сәйкес ақпараттың РНҚ-ның түзілуі.туралы танысады.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер «Джиксо» әдісі, Блум түймедағы, Хронологиялық кесте, «Миға шабуыл» әдісі.
Модульдердің кіріктірілуі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
 

Кіріспе бөлім

2 минут Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын. Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау арқылы топқа бөлінеді. 1,2,3,4 санау арқылы топқа бөлінеді.

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут Үй тапсырмасын бекіту. Үйде құрастырып келген тест сұрақтарын «Джиксо» әдісі арқылы орындатып, топтық бағалау жүргіземін. Құрастырып келген тесттерін топтар бір-бірімен алмасып, белгілейді, тексереді, бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды. Смайликтермен формативті бағалау.

Топтық бағалау

Тест парақшалары, бағалау парақшасы, смайликтер
Жаңа сабақ

таныстырылымы

18 минут Жаңа сабақтың тақырыбын Блум түймедағын жасатамын. Түймедақ күлтешесінде жазылған сұрақтарға жауап жазғызып, өз пікірлерін дәлелдеуге нұсқау жасаймын.

 

Берілген сұрақтарға ой қозғау арқылы жауап жазып, пікірлерін дәлелдейді. Смайликтермен формативті бағалау.

Топтық бағалау

Бағалау парақшасы, смайликтер
Жаңа сабақты қолдану 5 минут Хронологиялық кестені толтыртамын. Алған білімдерін қолданып, хронологиялық кестені толтырады. Смайликтермен формативті бағалау.

Топтық бағалау

Бағалау парақшасы, смайликтер
 

Қорытынды

 

5 минут «Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Бір-бірлеріне  сұрақтар қойып, өткен тақырыптар бойынша білімдерін қорытындылайды. Смайликтермен формативті бағалау.

Топтық бағалау

Бағалау парақшасы, смайликтер
5 минут  Бағалау. Смайликтермен формативті бағалау.

Топ басшыларына топ мүшелерін бағалатамын.

Сабақтан алған көңіл-күйлерін смайликтермен көрсетеді.

Топ басшысы бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.

. Смайликтермен формативті бағалау.

Топтық бағалау

Бағалау парақшасы, смайликтер
4 минут Рефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға  стикерге жазғызамын. Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.   Рефлексия плакаты, стикерлер
1 минут Үйге тапсырма беремін.  Жаңа тақырыпты оқып келу.

 

Күнделікке жазып алады.   Күнделік

 

 

 

 

 

Топтың аты:                                                                                  

Пәні:                                                    Сынып:                                                              Күні:

 

Оқушылардың аты-жөні Тест тапсырмаларын дұрыс орындады Топтық жұмыста белсенділік танытты Сұрақтарға дұрыс жауап бере алды Хронологиялық кестені дұрыс толтырды Сұрақ қоя білді Қорытынды балл Баллды бағаға айналдыру
               
               
               
               
               
               

 

 

Бағалау шкалласы: 50-60-«5»

                                          40-30-«4»

                                        20-10-«3»
0-«2»