Гүлдер Сабақ жоспары

Күні 3.04.18 ж

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі:Жаратылыстану

Тақырыбы: Гүлдер

Мақсаты: Нан өнімінен жасалған тағамдардың суретін көрсету арқылы өнімдерді ажырата білуге үйрету.
Билингвальды компонент:   нан-хлеб

Көрнекі-құралдар: үлгі мүсін, сылдырмақтар,нанның суреттері.

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, дәмін  татқызу, әңгімелеп  түсіндіру, сұрақ  қою.

 

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті +
Мотивациялық-қозғаушылық Балалар шаттық-шеңберге тұрып бір – біріне жылы лебіздерін айтады.

 

Балалар бір-біріне лебіздерің білдіреді.

 

   
Ұйымдастырушылық-

ізденістік

Топқа  мысық  келеді  ол  қарны  ашқаның  айтады. Тәрбиеші  балаларға  мысыққа  көмек  береміз  мен  сендерге  нан  және  томпақ  нан  жасауды  үйретемін.Оны  аспазымыз  пісірген  соң  досымыз  мысық  пен  бөлісіп  жейміз  бе  деп  сұрайды.Балаларға қамыр жасап береді де ,сол қамырдаң тоқаш жасап үйретеді.

Шеңбер  бойлап  тұрғызады, денені  жан  жақты  дамытушы  жаттығуларды  жасатады. Тізбекпен, тізені  жоғары  көтеріп  шеңбер  бойлап  сылдырмақтарды  сылдырлатып  жүру, арқан  бойлап  сылдырмақтарды  сылдырлатып  жүру, арқан  байлап  жүру, ирек  жолмен  жүру  әдістерін  қайталайды.Тәрбиешінің  көрсеткен  үлгісімен  нандарды  жасайды. Қолдарына  берген  нан  жайлы  карточкалы  суреттерді  тамашалап, мысыққа  көрсетіп әңгімелейді. Ашық  алаңда  мысықпен  бірге  жаттығуларды  орындайды.

 

Балалар  мысыққа  қарайды  оның  өтінішіне  көмек  береміз  деп  келіседі.

 

 

 

 

 

 

Балалар қамырдаң тоқаштарды тәрбиешіге қарап жасайды.

 

 

 

 

Балалар жаттығуларды жасайды.

 

   
Рефлексиялық-

түзетушілік

Балалардың  мысыққа  қамқорлық  жасау  және  онымен  ойнау  ұнады  ма  деп  сұрақ қою  арқылы  немен  айналысқандарын  айтқызу, жауаптарын  іс – әрекеттерін  бағалап  мақтайды. Не  ұнағанын  айтады.    

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Нан түрлерің біледі.

Игереді: нан  жасау  әдістерді, мысыққа  қамқор  болуды.

Меңгереді: жаттығуларды  дұрыс  орындауды, нанның  қажеттілігін, қамырдың  қасиетін.