Экологиялық  білімді  адамның практикалық әрекетіне пайдалану

 

Қысқа мерзімді жоспар

 

Сыныбы:9                                                                                        Пәні: Биология

 

Сабақ тақырыбы: Экологиялық  білімді  адамның практикалық әрекетіне пайдалану
Сабақ мақсаты: Экологиялық білімді адамның күнделікті өмірде пайдану туралы таныстыру.

Теориялық білімдерін өмірде қолдана алуға дағдыландыру.

Табыс критерийлері: Жаңа тақырып туралы білімдерін толықтырады.

Алған білімдерін өмірде қолдана алады.

 

Модульдердің кіріктірілуі

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Бағалау, АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық.

 

Сабақтың кезеңдері Уақыт Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар
Кіріспе 2 минут

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

3 минут

Топқа бөлу

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

 

 

 

 

«Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау.

Түрлі-түсті ст икерлер арқылы  топқа бөлінеді.

 

Шеңберболып  тұрып, бір –бірлеріне  тілектер айту  ар қылы сыныпта ынттымақтастық атмосферасын қалыптастырады.

 

Интербелсенді  тақтадан көрсетілген жасырын сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.

Түрлі-түсті ст икерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

Power point материалдары

Жаңа сабақтың таныстырылымы 15 минут Жаңа сабақтың тақырыбын жариялаймын.

«Екі түрлі жазба күнделігі» тратегясы бойынша топтық жұмыс орындатамын.

Мәтінді оқытып, плакат тарқатп беремін.

Мәтінді оқиды, берілген плакатты екіге бөліп, мәтіннен ұнаған тұсын бір бөлігіне жазса, екінші бөлігіне неліктен ұнағанын жазып, дәлелдейді. Қорғайды.

 

Оқулық, плакат, маркер, бағалау парақшасы

 

Жаңа сабақты қолдану 10 минут  Жаңа тақырып бойынша Блум түймедағын жасатамын.

 

 

Берілген тақырып бойынша зерттеп, Блум таксаномисы бойынша Блум түймедағын жасап, дәлелдейді. Қорғайды. Оқулық, плакат, маркер, бағалау парақшасы

 

Қорытынды 5 минут «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. Балық қаңқаларына өтілген тақырып бойынша сұрақтар жазады, жазылған сұрақтарға топтар өзара жауап беріп, қорытынды ойларын жазады. Плакат, маркер, бағалау парақшасы
Бағалау .4 минут Топтық бағалау жүргізу.

Смайликтермен формативті бағалау

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысы топ мүшелерін бағалап шығады.

Сабақтан алған көңіл-күйлерін смайликтермен көрсетеді.

Бағалау критерийі, бағалау парақшасы, смайликтер
Рефлексия 3 минут «Не білдім?»,  «Не білгім келеді?», «Не білемін?» деген сұрақтарға жауаптарын стикерге жауап бергізу. «Не білдім?»,  «Не білгім келеді?», «Не білемін?» деген сұрақтарға жауаптарын стикерге түсіреді. Рефлексия парағы, стикерлер
Үйге тапсырма беру 1 минут Келесі күнгі тақырыпты оқып келу. Күнделікке жазып алады. Күнделік