Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі
Биология пәнінің мұғалімі: Джайнаров Д.И
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: Биология | Сынып: 9 а,ә | Мерзімі: 20.09.2017ж | ||||
Тақырыбы: Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі. | ||||||
Мақсаты: | ||||||
Күтілетін нәтиже: | ||||||
Кезең | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
Кіріспе бөлім | 2 минут | Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. | Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздер тілейді. | |||
2 минут | Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын. | 5оқушыдан 4 топқа бөлінеді. | Таратпа қағаздар | |||
5 минут | «Құндылық спектрі» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекіту. | «Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы.» тақырыбына бір топ келісімді пікір айтса, екінші топ қарсы пікір айтады. Әңгіме дебат жүргізеді. | Өз-өзін бағалау
«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау |
Бағалау парақшасы, ай суреттері | ||
Жаңа сабақ
таныстырылымы |
10 минут | «Тв шоу» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын мазмұнын ашу. 4топқа тапсырма беремін.
|
Әр топтан бір тілшіден және сұхбаттасушыдан шығады.
Тілші сұхбаттасушымен жасушалардың химиялық құрамы туралы сұхбаттасады. Пікір алмасады. Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады. |
Өз-өзін бағалау
«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау |
А4 қағазы, бағалау парақшасы, ай суреттері | |
Жаңа сабақты қолдану | 10 минут | «Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтармен жұмыс жасатамын. | Алған білімдерін қолдана отырып, срақтарға жауап береді.
Сұрақтар жаз |
Өз-өзін бағалау
«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау |
А4 қағазы, бағалау парақшасы, ай суреттері | |
Қорытынды | 5 минут | «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.
Оқушыларды шеңбер болып тұрғызып, сұрақтар қойып, жауп беру арқылы өрмекшінің торын құрғызу арқылы сабақтың тақырыбын қорытындылау. Өз-өздерін бағалату |
Шеңбер құрып, жаңа сабақ бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап беріп өрмекшінің торын құрау арқылы жаңсабақты қорытындылау.
Бағалау критерилеріе сүйене отырып, өз-өзін бағалайды. |
Өз-өзін бағалау
«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау |
Жібек жіп, бағалау парақшасы, ай суреттері | |
Бағалау | 4минут | Өз-өзін бағалату.
«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау |
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өін бағалайды.
Толық ай – сабақты толық түсіндім; Жарты ай — мен жартылай түсіндім; — Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.
|
Өз-өзін бағалау
«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау |
Бағалау парақшасы., ай суреттері | |
Рефлексия | 2минут | «Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін тарату.
Үй тапсырмасын беру.
|
Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.
Күнделікке жазып алады. |
Рефлексия плакаты,
Стикер Күнделік |
||
Тексерді: Джайнаров И.Е 20.09.2017ж