Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі

Биология пәнінің мұғалімі:          Джайнаров Д.И

Қысқа мерзімді жоспар

 

Пәні:  Биология Сынып: 9 а,ә Мерзімі: 20.09.2017ж
Тақырыбы: Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі.
Мақсаты:  
Күтілетін нәтиже:  
Кезең Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Кіріспе бөлім 2 минут Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне  жылы лебіздер тілейді.    
2 минут Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын. 5оқушыдан 4 топқа бөлінеді.   Таратпа қағаздар
5 минут «Құндылық спектрі» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекіту. «Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы.» тақырыбына бір топ келісімді пікір айтса, екінші топ қарсы пікір айтады. Әңгіме дебат жүргізеді. Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

 Бағалау парақшасы, ай суреттері
Жаңа сабақ

таныстырылымы

10 минут «Тв шоу» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын мазмұнын ашу. 4топқа  тапсырма беремін.

 

 

Әр топтан бір тілшіден  және сұхбаттасушыдан шығады.

Тілші сұхбаттасушымен жасушалардың химиялық құрамы туралы сұхбаттасады.

Пікір алмасады. Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

А4 қағазы, бағалау парақшасы, ай суреттері
Жаңа сабақты қолдану 10 минут «Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтармен  жұмыс жасатамын. Алған білімдерін қолдана отырып, срақтарға жауап береді.

Сұрақтар жаз

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

А4 қағазы, бағалау парақшасы, ай суреттері
Қорытынды 5 минут «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.

Оқушыларды шеңбер болып  тұрғызып, сұрақтар қойып, жауп беру арқылы өрмекшінің торын құрғызу арқылы сабақтың тақырыбын қорытындылау.

Өз-өздерін бағалату

Шеңбер құрып, жаңа сабақ бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап беріп өрмекшінің торын құрау арқылы жаңсабақты қорытындылау.

Бағалау критерилеріе сүйене отырып, өз-өзін бағалайды.

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

Жібек жіп, бағалау парақшасы, ай суреттері
Бағалау 4минут Өз-өзін бағалату.

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өін бағалайды.

Толық ай – сабақты толық түсіндім;

Жарты ай  — мен жартылай түсіндім;

— Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.

 

 

Өз-өзін бағалау

«Ай» әдісі бойынша Формативті бағалау

Бағалау парақшасы., ай суреттері
Рефлексия 2минут «Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін тарату.

Үй тапсырмасын беру.

 

 

Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады.

Күнделікке жазып алады.

  Рефлексия плакаты,

Стикер

Күнделік

 

 

 

 

Тексерді:                                                    Джайнаров И.Е           20.09.2017ж