Бала ұялшақтығын және сенімсіздігін қалай жоюуға болады?

Тақырыбы: Бала ұялшақтығын және сенімсіздігін қалай жоюуға  болады?

Міндеттері:

  • Оқушының  оқудағы жетістігіне бала  ұялшақтығы мен  сенімсіздігінің  әсер етеуін ата – аналармен  талқылау.
  • Ата – аналарды  бала ұялшақтығы  мен сенімсіздігін жоюға  көмектесуге  ерікті  қалыптастыру.
  • Баланың  психологиялық  жағдайын  әртүрлі  әдіс  және тәсілдер қолдану арқылы жүйелендіру.

Сауалнама оқушылар үшін.

Сөйлемді  жалғастыр:

Маған қорқынышты  болады, ….

Мен   уайымдамаймын, ….

Мен сенімсізбін, …..

Мен  ұяламын, ….

Сауалнама ата-аналар үшін.

Төмендегі келтірілген  фразаны жалғастыр:

Біздің  баламыздың ұялшақтығы байқалады, егер …

Біздің баламыз  өзіне сенімсіз, егер ….

Біздің баламыз ұялады, егер ….

Біздің  баламыз үрейленеді, ….

Ата – аналарға арналған жадынама:

«Бала сенімсіздігін жоюға қалай  көмектесеміз?»

  • Бала ұялшақтығын ешуақытта жариялап айтпаңыз.
  • Бала мінезінің бұл түрін танымайтын адамға жария ептеңіз.
  • Балаңыздың кіші балалармен ойнағанын құптаңыз. бұл оның өз күшіне сенімділігін арттырады.
  • Балаңызды өзгелердің көзінше  сынамаңыз, қайта  өзіне деген  сенімділігін шыңдаңыз.
  • Басқа балалармен қарым-қатынасын қолдаңыз, оларды үйге шақырыңыз. Үйге келген балалардың мінез-құлқы мен  өз балаңыздың   қасиеттерін салыстырмаңыз.
  • Балаңыздың қабілетін уақытында бағалаңыз.
  • Өзіңіздің өмірдегі тәжірибеңізді, балаңыздың  тәжірибесімен шатыстырмаңыз.
  • Балаңызбен шынайы сөйлесіңіз, оған ашылуға жағдай жасаңыз. Егер  өзі айтпаса, сұраңыз. Бұны өте жайлы және қарапайым жеткізіңіз.  Егер  ол бұны  қажет етсе.

Өту барысы: 

  1. Жүргізуші сөзі.

Психолог  қатысушыларды  тренингтің маөсат, міндеттерімен таныстырып, ата-аналарды  конкурсивті қарым-қатынас жасауға бағыттайды.

  1. Практикалық жұмыс.

Жаттығу барысында қатысушы ата-аналар  жұптасып орындайды, жұптар  ауысып отырады.

1 – жаттығу.

«Автопортрет». Балаға өз портретін салу, оның жақсы қасиетін суреттеп айту.

2 – жаттығу.

«Менің көңіл-күйім». Балаға өзінің   жиі уайымдайтын негативті  көңіл-күйін суреттеуді ұсыну.

3 – жаттығу.

«Менің айнам».  Бала айнамен жұмыс істеу және өзінің  жағымды  қасиеттерін  байқау(сыртқы және ішкі).

 

 

 

4 – жаттығу.

«Маска». Балаға әртүрлі  ертегілердегі кейіпкерлердің маскасын киіп,  сол кейіпкерлерді  ымдау, дыбыстау және мінез-құлқы суреттеу арқылы бейнелеу ұсынылады.

5 – жаттығу.

«Ғажайып ертегі». Балаға ертегідегі   жағамсыз  кейіпкер жайлы айту. Яғни бала  жағымсыз  кейіпкерге айналдыру.

6 – жаттығу.

«Телефонмен сөйлесу». Бала әртүрлі  көңіл-күйде  әңгімелеседі. (ызалы, дөрекі, қарсылық білдіре, жылы шырайлы  және шын жүректен т.б.).

  1. Рефлексия.

Қорытынды тренинг өткізіледі. Психолог ата-аналар сұрақтарына жауап береді, және ұсыныс кеңестер береді.