Коучинг тақырыбы: «Бағалау критерийлері — оқу мақсаттарының нақты көрінісі»

Павлодар облысы, Ақсу қаласы

Алина Макпал Кокешовна – мектеп тренері

 

 

Коучинг тақырыбы: «Бағалау критерийлері — оқу мақсаттарының нақты көрінісі»

Мақсаты:

Коучинг қатысушыларға  нәтижелі сабақты жоспарлаудың  маңыздылығын түсіндіру, жаңа форматтағы сабақтың ҚМЖ мен ОМЖ жоспарларын құруға бағыттау.

Оқыту нәтижесі:

Коуч сессия қатысушылары формативті бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу.

Сілтемелер:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, слайдтар, ғаламтор материалдары.

Негізгі идеялар:

Қалыптастырушы бағалау,  кері байланыс беру

Қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, компьютер, бейнематериалдар, постер, маркер, слайдтар

Өту формасы, технологиясы, әдістері:

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, бағалау парақтары,

Коучинг кезеңдері

Коучтың іс-әрекеті

Психологиялық    дайындық

Топқа бөлу.  «Егіздер» тренингі арқылы топқа бөлу, көңілді көңіл-күй сыйлау.

Талқылау  Тақырыпты ашу.

Сауалнама әдісі

  1. Сабаққа қандай жоспар құрғанды ұнатасыз? \Какой план вы составляете к уроку?\
  2. Сіз сабақта қандай әдіс – тәсілдерді, стратегияларды қолданасыз? \ Какие методы, приемы и стратегий вы используете на уроках?  \
  3. Сіз өткізетін сабақтарда басым ролді кім атқарады? Неліктен? \Чья роль доминирует на уроке и каким образом?\
  4. Сіздің оқушыларыңыз сабақты қандай дәстүрде өткізгенді қалайды? \Какой стиль обучения предпочитают ваши ученики?\
  5. Сіз сабақта қандай оқу кедергілерімен кездесесіз? Оның шешімін қалай табасыз?
  6. Табысты мұғалім қандай болу керек? Характерные признаки успешного учителя?

Сұрақтар және топ атаулары арқылы коучинг тақырыбына шығу.

Түсіну.Жекелей жұмыс.

№1 Берілген омж, қмж туралы мәтінді оқып шығу. Берілген  материалдармен  танысу, құрастыру жолдарымен танысу.Топпен жұмыс. Топта талқылау

№2 тапсырма.

1 топ Тізбектелген сабақтар қалай құрылады?

2 топ  Біз қысқа мерзімді қалай жоспарлаймыз?

3 топ. Оқу мақсаттарын қалай орындаймыз? алынған мәліметтер арқылы сұраққа жауапты  постерге салу.

Кері байланыс туралы постерлерді кері сағат тілі бойынша келесі топқа ұсыну, кері байланыс беру.

Сергіту. «Сағат тілі» тренингі

Топтық жұмыс.

№3 Құрастырылған қмж ұсыну. Кері байланыс жасату.

Рефлексия.  «Қосу Алу Қызықты»

Стикерлерге ұсыныс, тілектерін жазып, кестеге жапсырады.Стикерге жазылған ұсыныстарын жапсырады.