Шеберлер еліне саяхат

Тақырыбы: «Шеберлер еліне саяхат»

Мақсаты:

  1. 1. Оқушылардың еңбекке деген қызығушылығын оятып, батылдыққа, өзіне деген сенімділікке, жұмысты өз бетінше орындауға,ептілікке деңгейін көтеруге баулу.

 Құрал-жабдық: Желім, қайшы, түрлі-түсті қағаздар.фетр матасы, моншақтар, жіп.

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі.

4.Жаңа сабақты түсіндіру.

6.Қорытынды.

1.Кіріспе бөлім: «Шеберлер еліне саяхат» Балалар, біз  бүгін  қызықты  шеберлер  еліне  саяхатқа  шығамыз,  онда  бізді  әртүрлі  қызықтар  күтіп  тұр. (иә)  Онда  бастайық.

2.Тренинг  « Мен қолды таңдаймын»
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады.
Барлығы қол ұстасып, көздерін жұмып тұрады (тыныш ойналады).
«Тыңдаңыздар. Сіздер ұстап тұрған көршілеріңіздің қолдарына, оң қолыңыздағы қолға назар аударыңыз. Ол қандай? (кішкентай, нәзік, батыл, суық, т. б.) Бұл саусақтар қандай ақпаратты сізге беретінің тыңдаңыздар. Енді назарды сол қолға аударып, оны тыңдаңыздар. Енді көздеріңізді ашып, өздеріңіздің сезімдеріңіз туралы айтыңыздар, қолдарыңыз бір біріне тигенде не сездіңіздер?»

Қауіпсіздік ережелері:
5. Қайшыны лақтырма, сермеме. Қайшының ашасын ашық тастама.
6. Қайшыны партаның оң жақ жоғарғы шетіне қой.
7. Қайшыны ұсынғанда өзің жүзінен ұстап алушыға сабын бер.
8. Желіммен жұмыс кезінде партаның бетіне төсеніш төсе.
9. Желімді аузыңа, көзіңе тигізбе.
10. Желіммен жұмыс соңында қолыңды жу.
1.Бірінші аялдама «Батыл өрнегі»

Батыл өрнегінің  үстелдің  үстінде түрлі құралдар жатыр екен.

— Қандай заттар? Әртүрлі қыйынды заттар, қағаздар мен клей, қайшы. Оқушылар әртүрлі қағаздардан сумкалар  жасаймыз.

  1. Сергіту сәті:

Аяқпенен топ-топ-топ, Ал қолменен хоп-хоп-хоп, Бір оңға бір солға, Айналайық кел мұнда. Қолымызды бір сілкеп, Басымызды шайқайық. Бір оңға бір солға, Ойнайықшы кел мұнда. Секіреміз жоғары, Қиын емес секіру. Бір оңға бір солға, Секірейік кел мұнда Балалар кишкене бойларынды сергіткен шығарсындар.
2.Екінші аялдама «Шебер қолдар»Біз «Шебер қолдар» аялдамасына келдік.

Шебер қолдар аялдамасында фетер матасымен жаңа жылдық ойыншықтар жасап шығамыз. Мұнда қандай заттар қолданамыз:

  1. Фетер матасы

2.Салынған суретті қиып аламыз

  1. Моншақтармен әзірлейміз
  2. Көздерін саламыз
  3. Ілінетін жіпті дайындаймыз.

 

 

 

4.Үшінші  аялдама «Мен –суретші модельер»

Шығармашылық жұмыс барысында бұл аялдамада оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын, ойыншықтарын  жасаған жұмыстарынды қорғап көрсетесіндер.

  1. Төртінші аялдамаға Шытырман деп аталады, мұнда оқушылар алдарында берілген /лаберинт/ берілген соны шешеміз..

 .Қорытынды

«Жақсылықтан жақсылыққа» ойыны (Бұл ойында оқушылар  бірлесіп алдарындағы стикерге өздерінің достық сезімдерін білдіріп, ақ тілектерін жазады).

— Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

— Қандай көңіл — күйде болдыңдар?

— Балалар өте жақсы еңбектендіңдер!

Балалар, мен  сендерге  ризамын.   Сендердің  қолдарыңнан  шыққан  бұйымдар,  барлығы  да  өте  әдемі  болды.  Сендерге  көп  рахмет.